Pepsi a semnat un parteneriat de imagine cu Inna

PepsiCo România a încheiat un parteneriat de imagine cu Inna, una dintre cele mai cunoscute artiste din România, care s-a asociat de-a lungul timpului cu unele din cele mai mari branduri la nivel internaţional, informează un comunicat.

833 afișări
Imaginea articolului Pepsi a semnat un parteneriat de imagine cu Inna

Pepsi a semnat un parteneriat de imagine cu Inna

Inna, una dintre cele mai cunoscute vedete din România, desemnată cea mai bună cântăreaţă la Premiile Muzicale Balcanice 2011 şi cea mai sexy femeie din lume, în 2010, în topul realizat de revista FHM, devine prin acest parteneriat promotoarea proiectelor Pepsi în România în anul 2011.

"Atât creativitatea şi talentul artistului Inna, cât şi ambiţia sa sunt caracteristici ce reflectă valorile Pepsi şi provocarea pe care noi am lansat-o lumii întregi - Refresh Your World. Inna este cea care a oferit un suflu nou muzicii româneşti şi care a dovedit tinerei generaţii că, dacă ai talent, trebuie doar să îndrăzneşti să schimbi lumea ce te înconjoară", a declarat Călin Clej, Marketing Manager Beverages PepsiCo România.

"Sunt foarte fericită că am primit acest rol, este o adevărată provocare şi aştept cu drag să văd ce îmi rezervă această experienţă. Refresh your world este cu adevărat un principiu pe care ar trebui să îl urmăm cu toţii, atunci când ne dorim să schimbăm în bine lucrurile din preajma noastră", a declarat Inna.

Parteneriatul debutează pe 7 iulie, cu o campanie promoţională pe care consumatorii o pot găsi în magazine. Pe viitor, asocierea celor două branduri va continua prin intermediul altor proiecte adresate generaţiei tinere din România.

Inna, un adevărat fenomen ce a schimbat ritmurile pieţei muzicale internaţionale, a cucerit deja cluburile din toată lumea, câştigând simpatia fanilor din Europa până în Orientul Mijlociu şi Atlantic. Către sfârşitul anului 2007, cântăreaţa s-a întâlnit cu cei trei producători de la Play&Win, fapt ce a avut ca rezultat lansarea primului său single, "Hot".

În doar câteva luni, Inna a obţinut un succes fără precedent. "Hot" a cucerit cele mai înalte poziţii din topurile din toată lumea, la scurt timp după lansare. Astfel, povestea a continuat - toate single-urile lansate, "Love", "Deja-Vu", "Amazing", "Sun is Up" au devenit hituri, iar Inna a fost răsplătită cu cele mai prestigioase premii internaţionale. Cel mai recent single, "Club Rocker", a fost lansat avându-l ca invitat pe unul dintre cei mai cunoscuţi artişti americani ai momentului, Flo Rida. Hitul este un preambul la albumul ce va fi lansat în această vară, "I am the Club Rocker".

PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare şi băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de un miliard de dolari în vânzări anuale. Afacerile principale - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay şi Pepsi Cola - produc sute de alte alimente savuroase şi sănătoase care deţin nume respectate in industria alimentară mondială. Lucrând pentru o companie cu venituri de aproximativ 60 de miliarde de dolari, angajaţii PepsiCo sunt uniţi prin angajamentul de a menţine o creştere durabilă investind într-un viitor sănătos pentru oameni şi planetă, ceea ce reprezintă un viitor de succes şi pentru PepsiCo.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici