Smiley a devenit ambasador al bunăvoinţei pentru UNICEF

Smiley, unul dintre cei mai apreciaţi artişti pop români, a primit, marţi, titlul de ambasador al bunăvoinţei pentru UNICEF şi a declarat că "adolescenţii şi copiii trebuie influenţaţi, pentru că ei pot schimba lucrurile în România".

898 afișări
Imaginea articolului Smiley a devenit ambasador al bunăvoinţei pentru UNICEF

Smiley (Imagine: Emil Badea / Mediafax Foto)

Andrei Tiberiu Maria, cunoscut ca Smiley, a declarat, într-o conferinţă de presă care a fost organizată marţi, că a fost convins cu uşurinţă să devină ambasador al bunăvoinţei pentru Fondul Internaţional pentru Urgenţe ale Copiilor al Naţiunilor Unite (UNICEF), pentru că este foarte interesat să schimbe lucrurile din jurul său.

"M-am simţit realmente onorat în momentul în care UNICEF mi-a propus să devin ambasador. Mi se pare o funcţie cu o deosebită responsabilitate şi, în acelaşi timp, mă flatează treaba asta. E drept că eu consider că mi se potriveşte foarte bine tocmai pentru că iubesc foarte mult copiii şi îmi place să interacţionez cu ei ori de câte ori am ocazia. Prima acţiune la care participă Smiley este campania «Să punem capăt violenţei», care se va desfăşura în perioada noiembrie - februarie", a spus cântăreţul.

Această campanie de conştientizare, informare şi stopare a violenţei împotriva copiilor are scopul de a explica tipurile de violenţă existente şi de a reduce fenomenul în rândul românilor.

Întrebat dacă el crede că prin mesajul său va reuşi să schimbe mentalitatea oamenilor, Smiley a declarat că "va încerca să schimbe ceva şi crede că e datoria fiecăruia să încerce să facă o schimbare".

"Nu ştiu eu cât pot să influenţez oamenii din România, dar cred că am o voce care poate fi auzită. Încerc să fac treaba asta şi aş vrea să se poată schimba mentalitatea, dar durează. O mentalitate nu poate fi schimbată într-un an sau cu o campanie", a declarat Smiley pentru MEDIAFAX.

De asemenea, cântăreţul a spus că, în general, copiii au tendinţa să imite şi fac ceea ce văd în jurul lor.

"Dacă în jurul lor văd violenţă, evident asta vor face şi ei când vor creşte şi nu numai. Şi când sunt mici, tot asta fac. Dacă limbajul din jurul lor e violent, la fel vor fi şi ei. Dacă lucrurile pe care le văd la televizor sunt aşa cum sunt, la fel vor fi şi ei. Astea sunt modele pe care şi le aleg. Nu au de unde să-şi aleagă alte modele decât ceea ce văd în jurul lor sau ce văd la televizor sau pe internet", a mai spus Smiley pentru MEDIAFAX.

Cântăreţul va participa la mai multe acţiuni pentru a mediatiza această campanie.

"Rolul meu este să atrag atenţia asupra problemelor. De rezolvat trebuie să le rezolvăm fiecare în jurul nostru", a spus Smiley.

Campania "Să punem capăt violenţei" se va desfăşura pe o perioadă de trei ani, acţiunile din perioada noiembrie 2013 - februarie 2014 fiind doar prima fază a acestui proiect. Spotul campaniei rulează pe diferite canale media.

"Să schimbăm comportamentul durează foarte mult", a completat cântăreţul.

Potrivit reprezentanţilor UNICEF, anul trecut au fost înregistrate aproximativ 11.000 de cazuri de copiii bătuţi atât de dur încât a fost nevoie de intervenţia poliţiei sau a unui asistent social. Totodată, reprezentanţii UNICEF spun că, în realitate, numărul copiilor bătuţi în România este mult mai mare.

"Împărtăşind aceleaşi valori, suntem siguri că împreună cu Smiley vom putea aduce în atenţia publică dificultăţile cu care se confruntă copiii vulnerabili şi vom demonstra că ei sunt o prioritate. Mai mult, cu sprijinul unui artist atât de iubit şi apreciat, sunt convinsă că vom mobiliza şi mai multe persoane să se implice în beneficiul copiilor, astfel încât fiecare copil să crească în familia lui, să meargă la şcoală, să aibă acces la servicii medicale, să se bucure de protecţie", a declarat Sandie Blanchet, reprezentantul UNICEF în România.

Alături de ambasadori internaţionali ca David Beckham, Shakira, Orlando Bloom şi Ricky Martin şi de ambasadorii naţionali Andreea Marin şi Gheorghe Hagi, Smiley va fi vocea care aduce în atenţia publică mesajele copiilor care au nevoie de sprijin astfel încât drepturile lor să fie respectate şi să aibă şansa la o viaţă mai bună.

Andrei Tiberiu Maria, cunoscut ca Smiley, este unul dintre cei mai prolifici artişti pop din România, având o carieră strălucită atât în calitate de cântăreţ, cât şi de producător şi om de televiziune.

După cinci albume premiate cu discul de aur, lansate împreună cu SIMPLU - trupa alături de care Smiley a captat atenţia şi aprecierea publicului -, artistul a decis să se îndrepte către o carieră solo. Succesul care a marcat cele trei albume lansate în calitate de artist solo, numeroasele premii oferite de industria muzicală autohtonă şi interesul stârnit de turneele sale naţionale fac din Smiley un artist pop prin excelenţă în România.

"HaHaHa Production este dovada că visele pot deveni realitate. Să lucrez alături de prieteni pe care i-am întâlnit la grădiniţă şi în şcoala primară este tot ce mi-aş fi putut dori", spune Smiley despre casa sa de producţie.

Devenit deja un nume puternic în industria muzicală, Smiley a dovedit că, pe lângă faptul că poate converti talentul în muzică de calitate, el poate transforma şi muzica bună într-un business eficient. Astfel, în 2009, Smiley a fondat casa de producţie HaHaHa Production, din dorinţa de a uni toate forţele de producţie într-un singur loc, prin formarea unei echipe puternice de artişti şi producători talentaţi.

Printre cele mai de succes proiecte produse şi dezvoltate de Smiley în calitate de producător s-au numărat artiştii HaHaHa Production - Radio Killer, Alex Velea, Mihai Ristea, Soré, Don Baxter, Cabron, Jazzy Jo, Giulia, Pacha Man, Speak, Brighi, dar şi alţi cunoscuţi muzicieni, precum CRBL, Puya, Delia, Wanda, Zero, Elena Gheorghe, Anda Adam, Andreea Bănică, Loredana, Andra, Corina, Cream, Emanuel. În ceea ce priveşte colaborările internaţionale, Smiley a colaborat cu Ingrid, o celebră artistă din Italia, dar şi cu rapperii americani Snoop Dogg şi Sway.

Deşi lumea lui Smiley se învârte în jurul muzicii, artistul a avut ocazia să dovedească faptul că este şi un priceput om de televiziune, ba chiar şi un actor talentat. Smiley face parte din două dintre cele mai urmărite emisiuni de televiziune din România, "Românii au talent" şi "Vocea României", apărând şi într-un serial, "Un pas înainte", precum şi într-un lungmetraj "Un film Simplu".

De mai bine de 50 de ani, UNICEF colaborează cu celebrităţi pentru a aduce în atenţia publică nevoile copiilor din întreaga lume. Aceste personalităţi publice contribuie prin diverse acţiuni la protejarea drepturilor copilului şi sprijină copiii vulnerabili să aibă o viaţă mai bună. Prin atragerea atenţiei asupra problemelor cu care se confruntă copiii, prin contribuţia în ceea ce priveşte mobilizarea de resurse şi prin influenţarea politicilor publice, celebrităţile care colaborează cu UNICEF transmit un mesaj clar: copiii sunt o prioritate.

UNICEF este prezent în România şi în alte 190 de ţări şi teritorii pentru a promova supravieţuirea şi dezvoltarea copiilor din perioada copilăriei mici până la adolescenţă. În România, UNICEF lucrează împreună cu Guvernul, Parlamentul, autorităţi locale, societatea civilă, sectorul privat, parteneri naţionali şi internaţionali şi cu mass-media pentru a asigura accesul tuturor copiilor la educaţie timpurie de calitate şi la şcoală, pentru protejarea adolescenţilor şi monitorizarea drepturilor copilului, pentru protecţie socială şi pentru mobilizarea de resurse în beneficiul copiilor. UNICEF este susţinut financiar integral prin contribuţiile voluntare ale persoanelor fizice, corporaţiilor, fundaţiilor şi ale guvernelor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici