SALONUL AUTO DE LA DETROIT: Care sunt cele mai aşteptate modele - GALERIE FOTO

Printre cele mai aşteptate modele la Salonul Auto de la Detroit (9-22 ianuarie) se numără conceptul cu propulsie electrică Volkswagen E-Bugster, noua generaţie Ford Fusion, Audi Q3 Vail Concept şi micul Smart For-Us.

1483 afișări
Imaginea articolului SALONUL AUTO DE LA DETROIT: Care sunt cele mai aşteptate modele - GALERIE FOTO

SALONUL AUTO DE LA DETROIT: Care sunt cele mai aşteptate modele(Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Conceptul E-Bugster este un automobil cu propulsie electrică cu o autonomie de 160 de kilometri, care împrumută designul Bettle. Motorul "broscuţei" electrice dezvoltă o putere de 114 cai putere, iar acumulatorul de tip lithiu-ion poate fi încărcat atât de la o priză de 220 V, cât şi de la una de 120 V.

Germanii de la Volkswagen vin la Detroit şi cu modelul hibrid Jetta, echipat cu un motor pe benzină de 1,4 litri de o putere de 150 cai şi de un propulsor electric de 27 cai putere. Noul model accelerează de la zero la suta de kilometri pe oră în nouă secunde, iar consumul mediu de carburant este de 5,2 litri la suta de kilometri.

Vizitatorii Salonul Auto de la Detroit vor putea vedea în premieră versiunea pentru piaţa americană a Ford Fusion, care prefigurează varianta europeană a noii generaţii Ford Mondeo. Fusion vine cu trei motorizări pe benzină (care dezvoltă între 170 şi 237 cai putere), dar şi o variantă hibrid.

Constructorul Audi va fi prezent la evenimentul auto cu Audi Q3 Vail Concept, un corssover puternic, al cărui motor de 2,5 litri este capabil să dezvolte 314 cai putere. Automobilul, cu tracţiune integrală, accelerează de la 0 la 100 de kilometri pe oră în 5,5 secunde, iar viteza maximă este de 262 kilometri pe oră.

Prinmtre vedetele salonului american se numără conceptul de clasă mică Smart For-Us. Conceptul are un motor cu propulsie electrică de 75 cai putere, alimentat de o baterie litiu-ion care se poate încărca complet la o priză convenţională în până la opt ore. Dimensiunile For-Us sunt 3,5 metri lungime, 1,5 metri lăţime şi 1,7 metri înălţime.

Tot în zona segmentului maşinilor de oraş, indienii de la Tata Motors prezintă conceptul eMO (Electric Mobility), o maşină complet electrică. Micul vehicul are o autonomie de 160 kilometri şi poate atinge viteza maximă de 105 kilometri pe oră. Maşina ar putea intra pe piaţă cu preţul de 20.000 de dolari.

Coreenii de la Hyundai prezină în premieră faceliftul lui Genesis Coupe, un model sport care atinge 100 kilometri pe oră în 5 secunde, iar viteza maximă este limitată la 240 kilometri pe oră. Maşina este echipată cu motoare de 2 litri (274 cai putere) şi 3,8 litri (348 cai putere).

Cadillac lansează noul model ATS, o berlină care va fi disponibilă cu trei versiuni de motorizări, de 2 litri, 2,5 litri şi 3,6 litri, care dezvoltă între 200 şi 318 cai putere.

Un alt concept aşteptat la Detoit, cel puţin de publicul ameican, este modelul Lincon MKZ, despre care cei de la Ford nu au oferit încă detalii.

Honda prezinta la Salonul Auto de la Detroit conceptul NSX, o maşină sport cu tracţiune integrală şi propulsie hibrid.

Chevrolet lansează două coupe-uri concept - Code 130R şi Tru 140S - echipate cu motoare de 1,4 litri, care dezvoltă 150 cai putere şi au un consum de 5,8 litri la suta de kilometri.

Organizatorii Salonul auto de la Detroit aşteaptă în perioada celor două sătmămâni, cât durează evenimentul, peste 700.000 de vizitatori şi 5.000 de jurnalişti.

(Material realizat de Gabriel Botezatu, gabriel.botezatu@mediafax.ro)

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici