Mai puţină singurătate pentru seniorii din România, în 2021. Un an de parteneriat Farmaciile Dr.Max şi Asociaţia Niciodată Singur-Prietenii Vârstnicilor

Advertorial

147 afișări
Imaginea articolului Mai puţină singurătate pentru seniorii din România, în 2021. Un an de parteneriat Farmaciile Dr.Max şi Asociaţia Niciodată Singur-Prietenii Vârstnicilor

Bucureşti, Februarie 2022 – Numărul seniorilor români, beneficiari ai programelor dezvoltate de Asociaţia Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor a crescut semnificativ în cea de-a doua etapă a implementării planului de combatere a singurătăţii. Ca urmare a parteneriatului dintre Asociaţie şi Farmaciile Dr.Max, numărul seniorilor care s-au simţit mai puţin singuri în 2021 a ajuns la 218 şi continuă să crească în fiecare zi.

În România, 1 din 4 vârstnici din mediul urban se simte singur, iar parteneriatul dintre Farmaciile Dr.Max şi Asociaţia Niciodată Singur-Prietenii Vârstnicilor a apărut pentru a îi ajuta pe cât mai mulţi dintre aceştia să se simtă îngrijiţi şi apreciaţi. Parteneriatul a adus în prim plan, în premieră în România, tema condamnării la singurătate şi izolare în tristeţe a persoanelor trecute de 65 ani. Victime ale unei mentalităţi deficitare a societăţii româneşti, “seniorii cetăţii” sunt pur şi simplu uitaţi, iar bătrâneţea devine un stigmat, când ar trebui să reprezinte doar o etapă firească din viaţa unui om.

Contribuţia la îmbunătăţirea nivelului de sănătate, fizică şi mintală, pornind de la nevoile reale ale oamenilor, se află în centrul filozofiei Dr.Max, iar campania „Alături de oameni” a pornit ca o consecinţă naturală a acestui lucru. Seniorii României sunt responsabilitatea noastră ca indivizi, ca societate, dar şi ca branduri care trebuie să aibă un impact real în societate. Sperăm ca românii să rămână alături acestei cauze şi să înţelegem cu toţii că trebuie să ne ascultăm şi să ne sprijinim unii pe ceilalţi” – Cezar Zaharia, CEO A&D Pharma Group.

Parteneriatul a fost susţinut de o amplă campanie de comunicare, cu sprijinul agenţiei Ogilvy România, cu componente integrate de social media, TV şi campanii media. Parte din campanie, Dr.Max a făcut o donaţie de peste 150.000 Euro care asigură extinderea şi amplificarea activităţilor desfăşurate de Asociaţia Niciodată Singur-Prietenii Vârstnicilor.

Astfel, după ce la doar câteva luni de la lansare, rezultatele au arătat că românii sunt deschişi să sprijine această cauză, cu peste 350 de noi aplicaţii pentru voluntariat şi 135 de noi beneficiari  ai programelor Asociaţiei, în cea de-a doua etapă rezultatele sunt şi mai încurajatoare: creşterea constantă a numărului de seniori care au intrat în programele Asociaţiaei şi dublarea numărului de volunari. În plus, s-au format trei noi echipe locale ale Asociaţiei în ţară (Iaşi, Cluj-Napoca şi Braşov) şi s-a oferit ajutor material constant pentru peste 125 de vârstnici. De asemenea a fost lansat şi un parteneriat cu Centrul de Seniori ai Municipiului Bucureşti, care va facilita informaţii despre activităţile Asociaţiei Niciodată Singur către 30.000 de noi potenţiali beneficiari.

În plus, activităţile sociale, cele care le lipsesc cel mai mult seniorilor, le-au făcut acestora vara mai frumoasă şi mai puţin singură. Toate acţiunile s-au desfăşurat ţinându-se cont de măsurile necesare de protecţie, impuse de pandemie.

Activităţile de recreere şi socializare le-au adus seniorilor plimbări şi excursii, peste 160 de mese festive de Ziua Vârstnicului, livrate la domiciliu, ieşiri în grupuri restrânse şi mese de duminică în toate oraşele din ţară. De asemenea, au fost organizate două ediţii ale Cafenelei Niciodată Singur, în care cei peste 150 de participanţi au discutat, cu ajutorul psihologilor, probleme ce ţin de prietenie şi relaţia voluntar-beneficiar.

Vrem să schimbăm o mentalitate, aşa am plecat la drum. Şi pentru asta este nevoie de parteneriate puternice, de oameni care cred cu aceeaşi determinare şi nu se lasă bătuţi. Parteneriatul cu Dr.Max ne-a adus o speranţă în plus că putem să contribuim la o societate în care demnitatea vieţii este respectată la orice vârstă. 1 din 4  persoane de peste 65 de ani resimte acut singurătatea, iar 3 din 10 vârstnici nu au cu cine socializa sau pe cine să se poată baza în situaţii de necesitate. Nu putem rămâne indiferenţi în faţa unor astfel de statistici pe care le-am aflat chiar în acest an, în urma studiilor pe care le facem constant.” – Cătălin Dinu, Director Executiv Niciodată Singur - Prietenii Vârstnicilor.

Parteneriatul continuă şi rămâne o iniţiativă civică pe termen lung, urmând şi alte acţiuni de susţinere a cauzei şi a programelor desfăşurate de Asociaţia Niciodată Singur.

---

Despre Dr.Max

Brandul Dr.Max este prezent şi în Cehia, Slovacia, Polonia, Serbia şi Italia şi are acelaşi obiectiv de a contribui la îmbunătăţirea nivelului de sănătate a consumatorilor, oferind o gamă extinsă de medicamente şi servicii farmaceutice. Dr.Max este un brand modern care are curajul să inoveze şi să ridice constant standardele industriei pentru a oferi cele mai eficiente soluţii pentru o viaţă sănătoasă, cu produse de calitate la preţuri accesibile.

Pentru informaţii suplimentare despre brandul Dr.Max, accesaţi website-ul www.drmax.ro.

Despre Asociaţia Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor

Misiunea Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor este despre a fi împreună în cauza singurătăţii vârstnicilor, împreună pentru demnitate la orice vârstă, împreună prin voluntariat şi implicare, pentru un impact de durată în viaţa bătrânilor noştri. Cu ajutorul voluntarilor, Asociaţia Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor oferă sprijin moral, practic şi material vârstnicilor care locuiesc singuri sau în căminele de bătrâni din Bucureşti, Brăila, Piteşti, Ploieşti, Constanţa, Târgovişte, Râmnicu-Vâlcea, Iaşi şi Cluj-Napoca. Metoda de intervenţie, dezvoltată de Asociaţia Les Petits Frères des Pauvres (Franţa) acum 75 de ani, vizează combaterea singurătăţii şi a izolării sociale şi oferirea de ajutor adaptat nevoilor individuale ale fiecărui beneficiar. Află cum te poţi implica în viaţa vârstnicilor singuri pe www.niciodatasingur.ro.

Ogilvy Group, parte din reţeaua internaţională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).

Pe piaţa locală, Ogilvy creează platforme de comunicare, experienţe şi campanii personalizate pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor. Ogilvy construieşte branduri, le gestionează reputaţia şi le sprijină ascensiunea printr-un storytelling creativ, susţinut de date şi tehnologie, având la bază  următoarele arii de expertiză: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence şi digital transformation. Portofoliul de clienţi cuprinde atât business-uri locale, cât şi branduri internaţionale, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Mondelez, 888 Holdings PLC, Microsoft, Globalworth, Leroy Merlin, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi multe alte branduri de renume. 

Mai multe despre proiectele dezvoltate de Ogilvy România sunt disponibile aici

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici