(P) Cum să cheltuieşti cât mai puţini bani la cumpărături online şi offline?

Pentru că veniturile nu pot fi mărite la modul ideal, o variantă mai simplă de a creşte sănătatea bugetului personal şi chiar de a ajunge să economiseşti bani constant este cheltuirea cât mai responsabilă. Pe scurt, alegeri isteţe la cumpărături, indiferent dacă ne referim la cele online sau offline. Iată mai jos câteva sfaturi utile, de urmat la shopping:

110 afișări
Imaginea articolului (P) Cum să cheltuieşti cât mai puţini bani la cumpărături online şi offline?

(P) Cum să cheltuieşti cât mai puţini bani la cumpărături online şi offline?

  • realizează o listă de cumpărături, optează pentru cumpărături planificate cât mai atent posibil, fără achiziţii de moment. Caută să urmezi lista şi să eviţi prea multe extra achiziţii, atât timp cât nu există motive raţionale să cumperi produse de care de fapt nu ai nevoie în mod real. Lista de cumpărături poate părea un obicei învechit, dar de fapt este de actualitate. Există şi aplicaţii pe telefon care te pot ajuta. Nu numai că vei evita să cumperi prea multe produse, dar vei economisi şi timp, mergând la sigur în raioanele de interes.
  •  nu cumpăra din impuls, doar pentru motivul că există multe produse la promoţie. Oferte promoţionale sunt lansate continuu, alege doar promoţiile care coincid cu dorinţele şi mai ales nevoile tale în materie de shopping.
  •  gândeşte-te de două ori înainte de a plăti produsele puse în coş - chiar ai nevoie de ele, chiar le doreşti foarte mult?
  •  mergi cât mai des la hipermarket în loc de mini market, alege magazinele mari, chiar cele de tip discounter. La hipermarket sunt încurajate cumpărăturile de volum, iar adaosul comercial este în general mai redus decât la chioşcuri sau chiar supermarketuri.
  •  evită să mergi la shopping în magazine alimentare atunci când îţi este foarte foame. Mergi mai degrabă după ce ai luat masa, căci este firesc ca atunci când ai stomacul gol să ai tentaţia de a cumpăra mai multe alimente, chiar iraţional.
  •  planifică mesele principale ale zilei gătite acasă, în funcţie de ceea ce ai. Astfel, eviţi risipa, eviţi să arunci ingrediente foarte bune, să ai adesea mâncare expirată la care să renunţi.
  •  abonează-te la servicii de newsletter, cluburi de shopping, sisteme de cask back, alege carduri de fidelizare, aplicaţii de shopping cu reduceri şi cupoane. Aceste sisteme te pot ajuta să ajungi la reduceri consistente în timp, deci nu trebuie să le ignori importanţa.
  •  stabileşte bugetul lunar pentru fiecare categorie de cumpărături şi caută să te încadrezi pe cât este posibil în acele segmente de buget.
  •  evită să plăteşti în rate produse de care nu ai nevoie reală şi apelează la credite de consum, credite de nevoi personale doar când o astfel de decizie este cu adevărat raţională. Când este cazul de exemplu să profiţi de o super promoţie la un bun de folosinţă îndelungată pe care planificai de mult timp să îl cumperi, acţionezi uşor cu ajutorul unui credit cu selfie, credit online rapid.
  •  este în regulă să faci stocuri când este cazul, dar în mod raţional, când există promoţii cu adevărat însemnate la alimente şi băuturi neperisabile, cu termene foarte lungi de expirare.
  •  cumpără des din magazine online pentru a compara mai uşor preţurile între magazine şi pentru a face alegeri foarte avantajoase.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici