Cele mai valoroase 10 branduri de lux din lume. Cu cât e mai scump, cu atât se vinde mai bine

În industria luxului, brandul şi notorietatea înseamnă mai mult decât în oricare alt sector. Consumatorii sunt dispuşi să cheltuieasca o grămadă de bani pentru calitatea produsului, pentru design, dar în primul rând pentru renumele firmei. Aşa se explică, de exemplu, de ce o mulţime de oameni cumpără produse false, cu mult mai ieftine, doar pentru că au pe ele numele unei firme renumite.

8 afișări
Imaginea articolului Cele mai valoroase 10 branduri de lux din lume. Cu cât e mai scump, cu atât se vinde mai bine

Cele mai valoroase 10 branduri de lux din lume. Cu cât e mai scump, cu atât se vinde mai bine (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Deşi lumea trece de mai bine de trei ani printr-o criză economică fără precedent în istorie, se pare că marile branduri rămân în continuare cele mai căutate.

Şi în timp ce afaceri mici sau mijlocii dau faliment, brandurile de lux fac şi mai mulţi bani în continuare.

Compania de cercetare Millward Brown Optimor a calculat valoarea companiilor de lux, în funcţie de veniturile pe care le generează notorietatea pe care o au în rândul consumatorilor.

Citeşte mai multe depsre brandurile de lux pe www.incont.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici