Teapa CFR

Compania de Calatori castiga, abuziv, zece milioane de euro anual din suplimentele de viteza pe trenurile Bucuresti-Constanta desi acestea se tarasc cinci-sase ore pana la destinatie.

1 afișare
Imaginea articolului Teapa CFR

Teapa CFR

Autoritatile din transporturi acopera gaurile imense din bugetul CFR Calatori, luand cu doua maini din buzunarul cetateanului: prin subventia de 60% din costul fiecarui bilet de tren pe care o asigura statul si prin pretul umflat artificial al tichetului de calatorie. In conditiile in care compania detine monopol pe transportul feroviar de calatori de lung parcurs, aceasta impune conditiile de calatorie dupa bunul plac. Conditii pe care le si incalca dupa bunul plac. De aproape un an si jumatate, pasagerii care vor sa evite riscul unui accident rutier pe Autostrada Soarelui, sunt obligati sa isi ia bilet la trenurile Intercity si Rapid si sa parcurga cei peste doua sute de kilometri dintre Bucuresti si Constanta in cinci - sase ore. Asta pentru ca, incalcand dreptul pasagerilor de a beneficia de standardele de calatorie pe care le platesc, CFR Calatori a pastrat trenurile de rang superior pe acesta ruta, desi lucrarile pentru modernizarea infrastructurii impun limitari drastice de viteza. Si, implicit, nu permit un transport adecvat trenurilor de viteza. Practic, calatorii platesc bilete pentru niste trenuri Intercity si Rapid care merg insa ca niste Personale. In mod normal, costul biletelor ar fi trebuit sa fie redus prin eliminarea suplimentului de viteza. Lucru care nu se intampla insa. Cert este ca, CFR si-a asigurat un profit cel putin imoral de zece milioane de euro anual pe spinarea calatorilor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici