- Home
- Revista presei
- (11.08.2007, 00:50)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Teapa CFR
Compania de Calatori castiga, abuziv, zece milioane de euro anual din suplimentele de viteza pe trenurile Bucuresti-Constanta desi acestea se tarasc cinci-sase ore pana la destinatie.
Urmărește
1 afișare
Teapa CFR
Autoritatile din transporturi acopera gaurile imense din bugetul CFR Calatori, luand cu doua maini din buzunarul cetateanului: prin subventia de 60% din costul fiecarui bilet de tren pe care o asigura statul si prin pretul umflat artificial al tichetului de calatorie. In conditiile in care compania detine monopol pe transportul feroviar de calatori de lung parcurs, aceasta impune conditiile de calatorie dupa bunul plac. Conditii pe care le si incalca dupa bunul plac. De aproape un an si jumatate, pasagerii care vor sa evite riscul unui accident rutier pe Autostrada Soarelui, sunt obligati sa isi ia bilet la trenurile Intercity si Rapid si sa parcurga cei peste doua sute de kilometri dintre Bucuresti si Constanta in cinci - sase ore. Asta pentru ca, incalcand dreptul pasagerilor de a beneficia de standardele de calatorie pe care le platesc, CFR Calatori a pastrat trenurile de rang superior pe acesta ruta, desi lucrarile pentru modernizarea infrastructurii impun limitari drastice de viteza. Si, implicit, nu permit un transport adecvat trenurilor de viteza. Practic, calatorii platesc bilete pentru niste trenuri Intercity si Rapid care merg insa ca niste Personale. In mod normal, costul biletelor ar fi trebuit sa fie redus prin eliminarea suplimentului de viteza. Lucru care nu se intampla insa. Cert este ca, CFR si-a asigurat un profit cel putin imoral de zece milioane de euro anual pe spinarea calatorilor.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Probleme în cuplu. Cei mai avansați roboți A.I. din lume, Ameca și Azi, au fost surprinși într-un videoclip cum se certau. Cum transmit emoții
-
ONU afirmă că forţele israeliene au tras asupra poziţiilor sale din sudul Libanului
-
Şpagă la examenul pentru funcţia de şef de tren la Iaşi: 400 de lei pentru răspunsuri corecte
-
Bilanţul uraganului Milton a ajuns la nouă morţi. Ce se întâmplă acum cu uraganul
Citește pe alephnews.ro: Macron intervine pentru ca următorul sezon al serialului „Emily in Paris” să nu se mute la Roma: „Nu are niciun sens. Vom lupta din greu”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Începe marea restructurare: Cea mai mare bancă europeană anunţă tăieri masive de joburi în rândul bancherilor de top
Avertisment apocaliptic de la Bill Gates: Dacă vom reuşi cumva să evităm încă un mare război, lumea va fi lovită de o altă problemă uriaşă
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Una dintre cele mai frumoase femei din lume adoră să ia palme de la alte domnișoare
PROSPORT.RO
Cu cine a plecat Mario Fresh în Dubai, imediat după ce a confirmat despărțirea de Alexia Eram
CANCAN.RO
Zodiile care s-ar putea DESPĂRȚI în luna noiembrie 2024. Astrologii vă sfătuiesc să reflectați asupra relației
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:46
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 960. 6 morţi şi 11 răniţi în Odesa, în urma unui atac rusesc cu rachete / Putin se laudă că Rusia nu are şomaj / Zelenski a anunţat că războiul s-ar putea termina în 2025 / Şeful Ucrainei a discutat Planul de Victorie cu premierul britanic
-
ieri, 22:41
Navă umanitară a ONU lovită într-un atac rusesc asupra porturilor din regiunea Odesa