Prima pagină » Social » Concluzia firmei care face brandul de ţară, după ce a cheltuit 400.000 de euro: „Trebuie să inventăm unul”

Concluzia firmei care face brandul de ţară, după ce a cheltuit 400.000 de euro: „Trebuie să inventăm unul”

Mai bine de 80% dintre turiştii străini nu au idee ce le poate oferi România. Când vine vorba de ştiri despre ţara noastră, 100% sunt negative. Sub aceste auspicii se lucrează la noul brand de ţară, care ar trebui să fie "puternic, robust şi diferenţiat faţă de altele", arată "Gândul".
Concluzia firmei care face brandul de ţară, după ce a cheltuit 400.000 de euro: „Trebuie să inventăm unul”
31 mart. 2010, 09:06, Social

„Dacă nu găsim un element care să diferenţieze brandul României de al altor ţări, trebuie să inventăm unul. De urgenţă”, spune Eulogio Bordas, consultantul companiei THR la care Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a apelat.

Citeşte mai multe despre brandul de ţară pentru România pe www.gandul.info.