Creativitatea, abilitate esenţială în desfăşurarea cu succes a activităţii

Directorii executivi consideră creativitatea ca fiind o abilitate esenţială în desfăşurarea cu succes a activităţii într-o lume din ce în ce mai complexă, fiind mai importantă decât rigurozitatea, disciplina managerială şi chiar viziunea, reiese dintr-un studiu IBM.

61 afișări
Imaginea articolului Creativitatea, abilitate esenţială în desfăşurarea cu succes a activităţii

Creativitatea, abilitate esenţială în desfăşurarea cu succes a activităţii (Imagine: Laszlo Raduly/Mediafax Foto)

Pentru realizarea acestui studiu au fost intervievaţi peste 1.500 CEO din 60 de ţări şi 33 de ramuri industriale.

Mai puţin de jumătate din persoanele aflate pe poziţia de CEO pe plan global sunt de părere că organizaţiile lor sunt pregătite în mod adecvat pentru a face faţă unui mediu de afaceri volatil şi din ce în ce mai complex.

Directorii executivi se confruntă cu schimbări majore - noi legi, schimbări în ceea ce priveşte distribuţia forţelor economice pe plan mondial, o transformare accelerată a industriei, volume de date în continuă creştere, o evoluţie rapidă a preferinţelor clienţilor - care, potrivit studiului, pot fi depăşite prin cultivarea "creativităţii" în cadrul organizaţiei.

Peste 60% din CEO consideră că transformările din industrie reprezintă cel mai important factor care contribuie la instaurarea incertitudinii, iar concluziile arată nevoia de a descoperi noi metode de administrare a unei organizaţii.

Studiul arată, de asemenea, existenţa unor diferenţe semnificative între preocupările şi priorităţile directorilor executivi din Asia, Europa sau America de Nord, fiind pentru prima dată când se constată asemenea diferenţe regionale semnificative.

Persoanele intervievate au afirmat faptul că mediul de afaceri actual este volatil, nesigur şi tot mai complex. Opt din zece CEO estimează faptul că mediul în care îşi desfăşoară activitatea va deveni mult mai complex, dar numai 49% consideră că organizaţiile din care fac parte sunt pregătite pentru a face faţă cu succes acestei situaţii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici