- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Cum a schimbat inflaţia comportamentului de consum: oamenii merg mai rar la magazin şi vizează promoţiile şi mărcile private
Preţul a devenit un factor mai important în procesul de achiziţie, promoţiile şi mărcile private câştigă teren. Acest comportament de consum e tipic în perioadele de criză economică, când unii oameni îşi pierd locul de muncă sau când salariile sunt reduse.

Cum a schimbat inflaţia comportamentului de consum: oamenii merg mai rar la magazin şi vizează promoţiile şi mărcile private
În această perioadă, marcată de pandemia de COVID-19, care a afectat şi economia mondială, se observă o schimbare a comportamentului de consum, inclusiv în România, astfel că oamenii sunt mai sensibili la preţ şi mai atenţi pe ce îşi cheltuie banii, spun analiştii companiei de cercetare de piaţă Nielsen, citaţi de Ziarul Financiar.
Mai exact, consumatorii se orientează către produse mai ieftine, inclusiv către mărci private sau ambalaje mai mari.
Totodată, scade frecvenţa cumpărăturilor, astfel că oamenii merg mai rar la magazine şi achiziţionează mai multe articole odată.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Centrul medical care a depistat primele cazuri de variola maimuței în Spania susține că au fost transmise pe cale sexuală
-
Un diplomat rus la ONU face afirmaţii şocante despre „schimbul” dintre Ucraina şi UE / Rusia este „responsabilă”: va oferi 25 de milioane de tone de grâu pentru export
-
Ciucă dă asigurări: PNL continuă să susţină cota unică, noi nu susţinem introducerea de taxe şi impozite noi
-
Dovezi ale crimelor de război săvârşite de ruşi în Ucraina: un video arată momentele dinaintea execuţiei unor civili
Totuşi, în funcţie de categoria de produse, se remarcă şi comportamente de consum diferite. Mai exact, la bunurile care sunt benefice pentru sănătate, preţul nu e cel mai important.
În perioadele de creştere – aşa cum a fost cazul până în 2019 inclusiv – se remarcă un uptrading, adică o orientare către produse mai scumpe.



Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



