- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Video „Harta Producătorilor Locali”, platforma care ajută afacerile româneşti
- Harta Producătorilor Locali facilitează interacţiunea dintre consumatori şi producători
- Platforma este gratuită şi înregistrează zilnic peste 3.000 de accesări
- Consumatorii pot lua legătura direct cu producătorii pentru a cumpăra produse româneşti
Andrei şi Mihail sunt doi tineri studenţi, unul la Facultatea de Automatică şi Calculatoare din cadrul Politehnicii, iar celălalt - la Facultatea de Matematică-Informatică a Universităţii Bucureşti. Amândoi s-au gândit cum pot sprijini în această perioadă producătorii români, afectaţi de epidemia de coronavirus.
Mihail Feraru: Încă de la început, idea noastră a fost să creăm o platformă cât mai simplu de utilizat, accesibilă oricui. Pur şi simplu să poţi intra pe site, să găseşti ceea ce îţi doreşti cât mai aproape de tine şi exclusiv produs în România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Platforma este într-o continuă dezvoltare, iar harta este uşor de utilizat, atât de consumatori, cât şi de producători.
Andrei-Leonard Ilie, dezvoltator platformă: Zilnic, platforma noastră are peste 3.000 de accesări şi peste 500 de click-uri pe website-urile producătorilor.
Producătorii locali autohtoni se pot înscrie direct pe site. Trebuie doar să completeze un formular, iar după o scurtă verificare vor fi adăugaţi în platformă. Aşa au procedat şi patronii afacerii ”Roşia Uriaşă” din Flămânzi, Botoşani, care, de la înscrierea pe site, au primit deja 200 de comenzi noi de la clienţii interesaţi de produse româneşti.
Alexandra Zaharia, patron afacere: Roşia Uriaşă este ceea ce noi am reuşit să obţinem din solarii. E un soi care se numeşte Inimă de Bivol, un soi de roşie foarte mare, uriaşă. Anul trecut a ajuns la noi în solarii să cântărească undeva la un kilogram şi jumătate roşia şi e de o culoare roşie-rozalie, nu ca roşiile pe care le găsim noi în supermarket.Nu folosim produse chimice pentru creşterea lor. Tatăl meu socru, el munceşte foarte mult în solarii. El se ocupă de roşii şi le iubeşte. În fiecare zi e acolo în solarii. E o afacere de trei generaţii.”
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO