Jean Michel Jarre, dorit într-o campanie de promovare a turismului din România

Organizarea în acest an în România a "evenimentului Jean Michel Jarre, de promovare a destinaţiei turistice România" este unul din obiectivele cuprinse în programul multianual de marketing si promovare turistică, care va beneficia de o finanţare de 11 milioane de lei de la buget în acest an.

196 afișări
Imaginea articolului Jean Michel Jarre, dorit într-o campanie de promovare a turismului din România

Jean Michel Jarre, dorit într-o campanie de promovare a turismului din România (IImagine: Mediafax Foto/AFP)

Programul multianual de marketing şi promovare turistică urmăreşte promovarea celor mai importante destinaţii şi forme de turism din România pe piaţa internă si pe principalele pieţe turistice din străinătate, definirea şi promovarea brandului turistic şi vizează efectuarea de studii de marketing, organizarea de activităţi de relaţii publice în ţară şi străinătate şi realizarea de acţiuni de promovare şi publicitate.

Fondurile destinate programului de marketing şi promovare sunt de 5,5 milioane de lei anul trecut, de 11 milioane de lei în acest an, 8,5 milioane de lei în 2013 şi câte 8,8 milioane de lei în 2014 şi 2015, potrivit unui proiect de Hotărâre de Guvern elaborat de MDRT. Banii provin de la bugetul de stat, la care se adaugă şi fonduri europene, respectiv 25 de milioane de euro în acest an.

Cu aceşti bani vor fi plătite şi realizarea de materiale de promovare precum cataloage, broşuri, pliante, postere şi foi volante, diverse tipărituri, ghiduri şi hărţi turistice, panouri, fotografii, albume, fotoreportaje, filme de animaţie şi documentare de turism, materiale audiovideo, casete, filme cu specific de turism, CD-uri si DVD-uri turistice, obiecte de protocol etc.

Acestora li se adaugă marketing-ul prin internet, reţele de socializare şi alte mijloace electronice, incluzând şi realizarea şi administrarea unui portal de informaţii de turism, promovarea şi publicitatea prin intermediul companiilor aeriene şi prin intermediul principalelor aeroporturi din România şi din străinătate, promovarea prin intermediul inserţiilor publicitare în ziare şi în reviste de interes general, precum şi în cataloagele turistice şi în alte publicaţii de profil, prin intermediul posturilor de televiziune, radio şi online.

Totodată, firmele de turism, asociaţiile profesionale, patronale şi organizaţiile neguvernamentale cu activitate în domeniu, autorităţile administraţiei publice locale şi centrale şi alte entităţi pot participa gratuit, sau în urma achitării unei taxe la manifestările expoziţionale, în pavilioanele naţionale, standurile specializate ori miniexpoziţiile la care participă în ţară şi în străinătate Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului.

Cuantumul taxei de participare se va stabili prin ordin al ministrului, în funcţie de fiecare manifestare expoziţională, iar valoarea însumată colectată de la toţi participanţii nu va putea depăşi 10% din totalul devizului general al acţiunii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici