O groapă apărută la mai puţin de două luni după ce drumarii reparaseră o altă fisură a determinat restricţionarea traficului pe Podul Olt din Slatina

Trafic rutier este restricţionat pe Podul Olt de la Slatina, după ce o groapă cu un diametru de 50 de centimetri a apărut în carosabil, la nici două luni după ce drumarii reparaseră o altă fisură, transmite corespondentul MEDIAFAX.

273 afișări
Imaginea articolului O groapă apărută la mai puţin de două luni după ce drumarii reparaseră o altă fisură a determinat restricţionarea traficului pe Podul Olt din Slatina

Trafic restricţionat pe Podul Olt de la Slatina, din cauza unei gropi apărute la mai puţin două luni după ce drumarii reparaseră o altă fisură

Groapa cu un diametru de 50 de centimetri a apărut în Podul Olt, pe sensul Slatina-Craiova, luni după-amiază, la nici două luni după ce drumarii reparaseră o altă fisură, în apropiere.

Traficul rutier a fost restricţionat, desfăşurându-se cu dificultate după ce craterul a fost încercuit cu balize de ocolire.

Directorul Secţiei Drumuri Naţional (SDN) Slatina, Adrian Motorga, a declarat că şi de această dată soluţia temporară găsită de drumari pentru remedierea situaţiei este montarea unei plăci de metal.

”Noua gaură în pod a apărut între cele două care au fost. Nu contează cât de mare e, este de o jumătate de metru, dar dacă o lăsăm sub trafic, se face de doi metri. Cu fiecare trecere mai zboară câte o bucată. Am marcat-o şi vom pune, la fel ca şi în celelalte situaţii, o placă de metal”, a spus Motorga.

Reprezentanţii SDN prognozează că se vor forma cozi de autoturisme, pe ambele sensuri de mers.

”Acum nu se circulă normal, ci cu o restricţie. Podul are o lăţime de 7,80 metri. Cu balizele pe care le-am pus noi – avem un pic de noroc că noua groapă este mai spre bordură, cam la un metru – un metru şi ceva – rămân 5,50 metri. La această lăţime pot trece două maşini mici, una pe lângă alta. Dar, două camioane nu pot trece şi nici o maşină mare pe lângă una mică. Lumea se sperie atunci când vede balizele. În loc să micşoreze viteza, unii ori sunt foarte fricoşi şi opresc, iar alţii sunt foarte agitaţi şi forţează trecerea, obligând restul participanţilor la trafic să oprească. De aici apar marile probleme. Bănuiesc că astăzi va fi mai dificil şi se vor forma cozi, până punem placa de metal. După aceea se va circula normal”, a spus Adrian Motorga.

Acesta a adăugat că, dacă se urmează procedura de scoatere la licitaţie a lucrării de reparaţie, defecţiunea în carosabil ar fi remediată în trei-patru luni.

La sfârşitul luni martie, drumarii au reparat o altă fisură apărută în Podul Olt.

Groapa respectivă a apărut în placa de beton a Podului Olt, pe 26 iulie 2016, când angajaţii SDN Slatina au împrejmuit zona cu balize de ocolire, în aşteptarea scoaterii la licitaţie a lucrării de reparaţie. Ulterior, ”artificiul” găsit de drumari a fost aplicarea unei plăci de metal deasupra fisurii. Deoarece nu s-a intervenit, groapa s-a mărit, iar soluţia găsită a fost aplicarea unei plăci de metal şi mai mare.

Şi în 2010, în dreptul primului picior al podului, dinspre Slătioara, în carosabil a apărut o groapă de o jumătate de metru. Aceasta a fost acoperită după câteva zile în care traficul s-a desfăşurat cu greutate sau a fost închis.

Problemele cu găurile în covorul asfaltic au început să apară după mineriada din 1999, când pentru blocarea accesului, pe pod au fost puse bucăţi mari de piatră, care au afectat structura de rezistenţă. Pe de altă parte, problemele din ultimii ani sunt cauzate chiar de lucrările de reabilitare de acum 25 de ani, care au fost făcute de mântuială.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici