Oamenii, înlocuiţi de tehnologie în România. De astăzi, toate casieriile ING Bank se închid, BANCA mizând pe digitalizare. Cum se vor face plăţile

Toate casieriile fizice ale ING Bank se vor închide începând cu 29 octombrie, banca continuând strategia de dezvoltare pe zona digitală şi urmărind să-şi transforme sucursalele în unităţi de tipul self-service.

2685 afişări
Banca a anunţat pe parcursul anului că principalul canal de tranzacţionare va fi ING HomeBank, în timp ce Self-Bank-urile vor avea noi tipuri de ATM-uri, care vor înlocui casieriile tradiţionale.
 
Clienţii ING vor putea să depună numerar folosind cardul ING ataşat contului (lei sau euro) direct la ATM-urile ING, pot să îi transfere prin ordin de plată - dacă au banii într-un cont la o altă bancă sau pot să transfere instant banii (lei) pe care îi au la alte bănci prin funcţionalitatea „Portează-ţi banii“ din ING HomeBank - serviciul ING de internet banking. C
 
onturile clienţilor ING vor putea să fie alimentate de către alte persoane direct la ATM-urile ING, pe baza unui cod de depunere ce poate fi solicitat în ING Office, pentru lei începând din 01 noiembrie 2018 sau prin transfer bancar. Clienţii îşi vor putea vedea şi gestiona ratele la credite direct din HomeBank. Conform unei evaluări din 2017, clienţii ING din segmentul de retail au folosit deja canalele digitale pentru 99% din tranzacţiile de bază. 

La casierii, numai 1% dintre clienţi retrăgea banii şi 5% îi depuneau în cont. Pe de altă parte, frecvenţa cu care un client accesează ING HomeBank este în medie de o dată la două zile, în schimb nu vizitează un office mai des de o dată pe an. Anul trecut numărul de interacţiuni şi solicitări venite de pe mobil către bancă s-a dublat, potrivit informaţiilor transmise de bancă.

 

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici