- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (16.07.2018, 09:57)
- Departamentul Social - Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Primăria Sectorului 4 lansează o aplicaţie mobilă pentru depunerea sesizărilor
Primăria Sectorului 4 lansează o aplicaţie pentru telefonul mobil prin care pot fi transmise sesizări instituţiei pentru remedierea unor probleme, primarul Daniel Băluţă subliniind că scopul programului este diminuarea numărului petiţiilor şi a drumurilor către ghişee.
1984 afișări
Primăria Sectorului 4 lansează o aplicaţie mobilă pentru depunerea sesizărilor
„O groapă periculoasă, o zonă cu gunoi, sau cu mobilier stradal stricat, o maşină părăsită ori problemele legate de parcuri şi de reabilitarea termică, toate pot fi rezolvate cu doar câteva click-uri, prin intermediul aplicaţiei mobile ”Primăria Sectorului 4”, care poate fi decărcată, gratuit, atât pe Android, cât şi pe iOS. Pentru persoanele care nu pot beneficia de această aplicaţie şi doresc să anunţe astfel de probleme, sau să solicite informaţii, funcţionează în paralel, 24 de ore din 24, un call center cu numărul unic 021/9441”, au precizat reprezentanţii Primăriei Sectorului 4, printr-un comunicat de presă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
SUA susțin că parteneriatul cu Israel este mult mai lung decât cel cu Ucraina. Zelenski nu vrea să se facă diferențe între cele două țări
-
Dronă depistată, miercuri, la 4-5 kilometri de turnul de control al Aeroportului Mihail Kogălniceanu
-
Rafila: Dacă sunt culpe medicale, trebuie evidenţiate. Dacă nu, medicii să fie apăraţi
-
Acumularea de gaze, posibila cauză a exploziei produse miercuri la blocul din Craiova
Totodată, primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă, a precizat că s-a lucrat câteva luni la implementarea aplicaţiei, rezultatele fiind pe măsură.
”Aplicaţia mobilă creată pentru a facilita comunicarea dintre cetăţeni şi Primăria Sectorului 4 şi pentru a diminua numărul petiţiilor scrise şi drumurilor către ghişeele autorităţii locale este cât se poate de accesibilă, atât pentru utilizatorii de telefoane mobile experimentaţi, cât şi pentru persoanele mai puţin înclinate către tehnologie. S-a lucrat câteva luni la implementarea ei, iar rezultatele sunt cele aşteptate. Îmi doresc o primărie în care oamenii să nu mai fie nevoiţi să aştepte în faţa ghişeelor, pentru a face o sesizare, iar această aplicaţie şi call center-ul pe care li-l punem la dispoziţie sunt paşi importanţi în acest demers”, a declarat Primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă.
Ca să poată folosi această linie de comunicare directă cu primăria, cetăţenii au nevoie de un telefon mobil cu acces la Internet, în care să poată descărca aplicaţia ”Primăria Sectorului 4”.
După acest pas, utilizatorii trebuie să se autentifice completând pe pagina de deschidere a aplicaţiei numele, adresa de e-mail şi numărul de telefon la care pot fi contactaţi, pentru ca apoi să poată opta pentru a face o ”Sesizare nouă”, sau pentru a trimite ”Mesaje”.
În funcţie de problemă, deţinătorii aplicaţiei pot opta pentru a semnala ”Groapă”, ”Gunoi”, ”Maşină părăsită”, ”Mobilier”, ”Reabilitare termică”, ”Parcuri” ori ”Altă sesizare”, pentru ca apoi să fie direcţionaţi către pagina următoare, mai precizează cei de la Primărie.
”Pentru a semnala efectiv problema, utilizatorii trebuie să fotografieze, spre exemplu, groapa pe care vor să o semnaleze şi să permită aplicaţiei să o asocieze, prin GPS, cu locul în care se află persoana reclamantă. Acest lucru ne permite să localizăm exact problema, pentru a o rezolva cât mai rapid. Din acest moment, tot ce trebuie făcut este să trimită sesizarea”, explică Directorul Adjunct al Direcţiei Relaţii Publice, Nelyana Galeş.
Potrivit acesteia, pentru persoanele care, din diferite motive, nu pot beneficia de această aplicaţie funcţionează, 24 de ore din 24, un Birou Call Center apelabil la numărul unic 012/9441, prin intermediul căruia pot fi furnizate informaţii din toate domeniile specifice administraţiei publice locale (D.G.A.S.P.C.S4, Poliţie Locală S4, A.D.P 4, Aparatul de specialitate al Primarului Sectorului 4, Direcţia de Mobilitate Urbană Sector 4, Direcţia de Administrare a Unităţilor de Învăţământ Sector 4 etc.).
”În acest centru de relaţii cu publicul lucrează o echipă tânără, entuziastă, instruită în toate domeniile de activitate ale instituţiilor pe care le deserveşte call center-ul. Oamenii sunt consiliaţi, iar problemele lor, preluate în timp real, sunt transferate către departamentele de specialitate. De asemenea, prin apelarea numărului unic 021/9441 cetăţenii Sectorului 4 pot fi redirecţionaţi, în funcţie de problema pe care o semnalează, şi către alte instituţii ale administraţiei publice locale sau centrale (Primăria Municipiului Bucureşti, Brigada Rutieră, Poliţia Naţională etc). Practic aici se primesc atât întrebări legate de actele necesare unei autorizări, cât şi sesizări legate de tulburarea liniştii publice”, a mai afirmat Primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă.
Citește pe alephnews.ro: Parizienii dau mașina pe bicicletă. De ce aleg francezii transportul pe 2 roți
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
STUDIU. Petrecerile de zi au ajuns să fie tot mai preferate de tineri. De ce nu mai merg britanicii la club pe timpul nopții
Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Ce este fenomenul „Bitcoin Halving” şi cum poate afecta acesta preţul celei mai puternice criptomonede din lume
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea e bomba sexy pentru care a divorțat Paszkany! Imagini incendiare cu noua iubită a milionarului, care e cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Starea de sănătate a Prințesei Kate Middleton s-a înrăutățit?! Gestul disperat al Prințului William
CANCAN.RO
INTERVIU EXCLUSIV | Horațiu Potra, adevărul despre LEGIUNEA STRĂINĂ și cum este să fii gardă de corp pentru bogații lumii
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 12:30
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 785. Zelenski a cerut la reuniunea Consiliului European mai multe sisteme de apărare aeriană / Olanda se oferă să cumpere sisteme Patriot de la aliaţi pentru Kiev/ Ucraina spune că Rusia foloseşte mai multe gaze lacrimogene ilegale pe câmpul de luptă
-
astăzi, 12:17
STB anunţă trasee modificate în weekend, în zona Piaţa Unirii, cu ocazia unui eveniment sportiv