A fost descoperită o gaură neagră care nu ar fi trebuit să existe

• Oamenii de ştiinţă au detectat o gaură neagră care nu era în teoriile actuale
  • Cea mai puternică undă gravitaţională detectată până acum a dezvăluit existenţa unei coliziuni între două găuri negre de dimensiuni necunoscute
  • Impactul s-a produs acum 7 miliarde de ani în afara galaxiei noastre
Imaginea articolului A fost descoperită o gaură neagră care nu ar fi trebuit să existe

A fost descoperită o gaură neagră care nu ar fi trebuit să existe

Cercetătorii de la Universitatea din Valencia au analizat ondulaţiile spaţiu-timp cu ajutorul sistemelor Virgo şi Ligo.

Cele două găuri negre aflate în altă galaxie au creat un adevărat monstru cu o masa echivalentă a 142 de sori, iar găurile negre de acest tip mediu nu erau cunoscute. Două radare laser localizate în SUA şi Italia au înregistrat unda gravitaţională anul trecut în luna mai, iar evenimentul extrem de violent s-a produs când Sistemul Solar nu era creat încă. Găurile negre sunt atât de dense încât forţa lor de greutate atrage inclusiv lumina şi de aceea sunt invizibile.

José Antonio Font, profesor de Astronomie şi Astrofizică la Universitatea Valencia: Ştiam de găuri negre de până la 100 de mase solare şi de găurile negre super mari din mijlocul galaxiilor care au sute de mii de mase solare sau chiar mai mult. Ceea ce nu se ştie acum şi este una din problemele Cosmologiei este formarea găurilor negre gigantice din mijlocul galaxiilor. Şi aceste găuri negre de greutate medie ar putea fi de ajutor pentru crearea unor modele de studiu prin mecanisme de fuziune pentru analizarea găurilor negre ale galaxiilor.