- Home
- Ştiinţă-Sănătate
- BUCUREŞTI, (16.08.2013, 13:00)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campanie Coca-Cola în favoarea îndulcitorilor artificiali
Coca-Cola a lansat o campanie publicitară în favoarea folosirii îndulcitorilor în băutura dietetică pe care o produce. Campania este o nouă fază a încercărilor de a respinge criticile la adresa produselor companiei, acuzate de creşterea ratei obezităţii în SUA.
397 afișări
Campanie Coca-Cola în favoarea îndulcitorilor artificiali (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Reclama pentru Diet Coke, care înfăţişează două femei zâmbitoare care beau Cola dietetică, apare la scurt timp după publicarea informaţiilor prinvind scăderea vânzărilor Coca-Cola, informează dailymail.co.uk.
În al doilea trimestru Compania Coca-Cola a raportat o reducere de patru procente a vânzărilor în America de Nord, cele mai mari scăderi fiind înregistrate de Diet Coke.
În 2012 volumul vânzărilor de Coca-Cola au scăzut cu un procent, în timp ce Cola dietetică a înregistrat o scădere de 3 procente. Rivalii de la Pepsi au înregistrat o scădere de 3,4 procente, cu o reducere de 6,2 procente doar pentru Pepsi dietetic.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Expert: Bolile transmise de ţânţari se răspândesc în Europa din cauza crizei climatice
-
Veneţia introduce o taxă de intrare de 5 euro începând de joi
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
Vânzarea băuturilor carbogazoase a înregistrat o tendinţă descendentă în Statele Unite pe fondul informaţiilor privind efectele negative asupra sănătăţii şi a unor studii care relevau posibile riscuri asociate consumului de îndulcitori artificiali.
Campania Coca-Cola debutează în zona Atlantei, cu reclame tipărite în USA Today, Atlanta Journal Constitution şi Chicago Tribune.
Campania evidenţiază modul în care băutura dietetică ajută oamenii să-şi controleze greutatea şi insistă asupra dovezilor ştiinţifice care arată că aspartamul este un produs sigur.
Este prezentată imaginea a două femei sub sloganul "Produse de calitate care te fac mereu să te simţi bine", urmată de câteva explicaţii.
"De fiecare dată, aceşti îndulcitori cu un conţinut redus sau fără calorii s-au dovedit a fi o alternativă sigură, de calitate la folosirea zahărului", se arată în text.
"Coca-Cola încearcă să apere aceşti îndulcitori dietetici", potrivit lui John Sicher, editor la Beverage Digest, care se ocupă de industria de profil.
Declinul persistă în ciuda informării Agenţiei americane pentru alimentaţie şi medicamente (Food and Drug Administration), potrivit căreia aspartamul poate fi folosit în alimentaţie ca îndulcitor, ingredientul putând fi găsit într-o gamă largă de băuturi şi alimente.
Societatea Americană a Cancerului a notat că cele mai multe studii cu subiecţi umani, inclusiv cel mai mare studiu pe această temă, au arătat că aspartamul nu are legătură cu o creştere a riscului de cancer.
O altă explicaţie a declinului vânzărilor de produse ce conţin îndulcitori artificiali o poate reprezenta tendinţa pe care o cunosc ingredientele organice şi naturale.
"Chiar dacă (aspartamul) este 100% sigur pentru a fi folosit, există probleme din punct de vedere nutriţional", spune Andy Bellatti, dietetician din Las Vegas, cu o atitutide critică la adresa metodelor de marketing folosite de industria alimentară.
Bellatti arată că mâncarea şi băuturile nu pot fi considerate bune doar pentru că nu conţin calorii sau pentru că nu reprezintă un pericol. El arată că ingrediente ca aspartamul îndepărtează oamenii de soluţii mai sănătoase.
Vara aceasta, Coca-Cola a produs o versiune a băuturii carbogazoase, care foloseşte un îndulcitor natural, pentru Argentina, o piaţă mai mică unde pot fi mai uşor urmărite variaţiile de performanţă.
Caren Pasquale Seckler, vicepreşedinte responsabil cu angajamentul social în cadrul Companiei Coca-Cola, a spus că ţinta este eliminarea confuziei pe marginea îndulcitorilor dietetici. Potrivit declaraţiilor sale, compania va analiza efectul campaniei din Atlanta şi Chicago, înainte de a merge mai departe. "Acesta este începutul şi este un proces de învăţare, dar intenţionăm să facem mai mult", a adăugat ea.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Citește pe www.zf.ro: De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Experiment: un tânăr s-a transformat într-un om al străzii pentru a demonstra că poate deveni milionar într-un an. Câți bani a câștigat în 10 luni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe