- Home
- Ştiinţă-Sănătate
- (13.03.2010, 12:30)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Frica de bătrâneţe stimulează vânzările de produse cosmetice pentru bărbaţi
Vânzările de produse cosmetice pentru bărbaţi au o rată de creştere de două ori mai mare decât cea înregistrată pe piaţa feminină, fenomenul fiind cauzat de dorinţa bărbaţilor de a arăta bine în timpul interviurilor pentru un loc de muncă, dar şi de frica de bătrâneţe.
Urmărește
147 afișări
Frica de bătrâneţe stimulează vânzările de produse cosmetice pentru bărbaţi (Imagine: Mediafax Foto)
Aproximativ 20% dintre bărbaţi folosesc vopsea de păr pentru a ascunde firele de păr cărunte, potrivit unui sondaj realizat de compania L'Oreal UK pe un eşantion de 1.013 bărbaţi britanici.
Îngrijirea aspectului fizic reprezintă o practică pentru bărbaţii din societatea actuală. Peste jumătate din totalul bărbaţilor (56%) folosesc produse cosmetice în fiecare zi, iar 82% dintre ei au declarat că nu există niciun produs cosmetic care ar putea să îi facă să se simtă jenaţi atunci când îl cumpără.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Premiul Nobel pentru Pace 2024 este un semnal de alarmă în fața amenințării nucleare globale
-
Reacţia SRI după ce Ambasada SUA în România a emis o alertă de securitate privind ameninţări care ar putea viza instituţii religioase
-
DNA: Senatorul Eugen Pîrvulescu, plasat sub control judiciar
-
Volodimir Zelenski anunţă la Berlin că vrea ca războiul cu Rusia să se încheie în 2025
Un sfert din totalul bărbaţilor britanici folosesc creme faciale de hidratare, iar 39% dintre ei folosesc în fiecare zi produse cosmetice pentru curăţarea tenului, pentru a-şi îngriji pielea şi pentru a combate efectele cauzate de îmbătrânire şi de stresul unei zile de muncă.
"Acum ştim, în urma studiilor efectuate, că îmbătrânirea nu mai este doar un motiv de îngrijorare exclusiv feminin şi că tot mai mulţi bărbaţi folosesc produse cosmetice pentru a avea o imagine cât mai bună pe plan profesional, într-o perioadă marcată de incertitudini economice", a explicat Pierre-Yves Arzel, directorul general al companiei L'Oreal UK & Ireland.
"Produsele anti-îmbătrânire pentru bărbaţi reprezintă din acest motiv unul dintre «motoarele» de creştere a pieţei de cosmetice masculine", a adăugat Pierre-Yves Arzel.
Citește pe alephnews.ro: NATO urmărește revizuirea fundamentală a politicii sale privind Rusia. „Actul fondator și Consiliul NATO-Rusia au fost construite pentru o altă eră”, spun oficialii
Citește pe www.zf.ro: Începe marea restructurare: Cea mai mare bancă europeană anunţă tăieri masive de joburi în rândul bancherilor de top
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Începe marea restructurare: Cea mai mare bancă europeană anunţă tăieri masive de joburi în rândul bancherilor de top
Cum a reuşit un magnat indian să întoarcă cu susul în jos una dintre cele mai scumpe piete imobiliare din lume
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Una dintre cele mai frumoase femei din lume adoră să ia palme de la alte domnișoare
PROSPORT.RO
Diana Enache s-a despărțit de Ionuț Vântu, la un an după ce au devenit părinți! Prima reacție
CANCAN.RO
Alimentul pe care Nicolae și Elena Ceaușescu nu îl mâncau niciodată. Majoritatea românilor îl consumă zilnic, în zilele noastre
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe