- Home
- Ştiinţă-Sănătate
- (13.03.2010, 12:30)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Frica de bătrâneţe stimulează vânzările de produse cosmetice pentru bărbaţi
Vânzările de produse cosmetice pentru bărbaţi au o rată de creştere de două ori mai mare decât cea înregistrată pe piaţa feminină, fenomenul fiind cauzat de dorinţa bărbaţilor de a arăta bine în timpul interviurilor pentru un loc de muncă, dar şi de frica de bătrâneţe.
143 afișări
Frica de bătrâneţe stimulează vânzările de produse cosmetice pentru bărbaţi (Imagine: Mediafax Foto)
Aproximativ 20% dintre bărbaţi folosesc vopsea de păr pentru a ascunde firele de păr cărunte, potrivit unui sondaj realizat de compania L'Oreal UK pe un eşantion de 1.013 bărbaţi britanici.
Îngrijirea aspectului fizic reprezintă o practică pentru bărbaţii din societatea actuală. Peste jumătate din totalul bărbaţilor (56%) folosesc produse cosmetice în fiecare zi, iar 82% dintre ei au declarat că nu există niciun produs cosmetic care ar putea să îi facă să se simtă jenaţi atunci când îl cumpără.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Un sfert din totalul bărbaţilor britanici folosesc creme faciale de hidratare, iar 39% dintre ei folosesc în fiecare zi produse cosmetice pentru curăţarea tenului, pentru a-şi îngriji pielea şi pentru a combate efectele cauzate de îmbătrânire şi de stresul unei zile de muncă.
"Acum ştim, în urma studiilor efectuate, că îmbătrânirea nu mai este doar un motiv de îngrijorare exclusiv feminin şi că tot mai mulţi bărbaţi folosesc produse cosmetice pentru a avea o imagine cât mai bună pe plan profesional, într-o perioadă marcată de incertitudini economice", a explicat Pierre-Yves Arzel, directorul general al companiei L'Oreal UK & Ireland.
"Produsele anti-îmbătrânire pentru bărbaţi reprezintă din acest motiv unul dintre «motoarele» de creştere a pieţei de cosmetice masculine", a adăugat Pierre-Yves Arzel.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe