- Home
- Ştiinţă-Sănătate
- LONDRA, (16.06.2011, 14:42)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Persoanele care folosesc reţelele de socializare sunt mai predispuse la cheltuieli mai mari
Persoanele care folosesc reţelele de socializare sunt mai predispuse la cheltuieli mai mari comparativ cu cele care nu sunt interesate de astfel de site-uri, potrivit studiului "Integrated Social Media Sales Impact" realizat de companiile Ogilvy şi Chatthreads.
683 afișări
Persoanele care folosesc reţelele de socializare sunt mai predispuse la cheltuieli mai mari (Imagine: Shutterstock/Publimedia)
Potrivit studiului, persoanele care folosesc reţelele de socializare sunt de şapte ori mai predispuse la cheltuieli comparativ cu cele care nu folosesc astfel de platforme. Impactul reţelelor de socializare asupra consumatorilor creşte dacă aceştia sunt expuşi şi la alte tipuri de media, precum OOH (out of home), PR şi TV.
Persoanele cu acces la social media şi expuse mesajelor comerciale OOH sau TV sunt de două ori mai predispuse la cheltuieli comparativ cu cei care nu au fost expuşi unor astfel de influenţe. Persoanele expuse la mesaje de pe reţelele de socializare care au şi citit materiale de presă sau editoriale au cheltuit cu 17% mai mult comparativ cu celelalte care nu au avut astfel de activităţi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Studiu. Schimbările climatice provocate de om au „încetinit rotația Pământului” și ar putea afecta modul în care măsurăm timpul
-
Finanţare de 2,25 miliarde lei pentru investiţiile majore în industriile cu tradiţie în România
-
Imagini ruşinoase din Gaza: soldaţi israelieni s-au fotografiat jucându-se cu lenjeria intimă a femeilor palestiniene
-
Revoluţionând tehnologia militară: OVES Enterprise lansează soluţia Storm Shadow AI pentru vehicule autonome
"Acest studiu încearcă să înţeleagă factorii complecşi care influenţează schimbările consumatorilor în ceea ce priveşte consumul. Am aflat că expunerea la mesajele de pe reţelele de socializare şi mai ales când este combinată cu expunerea la alte tipuri de media poate duce la o predispoziţie de două până la şapte ori mai mare la cheltuieli", a declarat Irfan Kamal, Senior VicePresident, Digital and Social, la Ogilvy.
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
Citește pe www.zf.ro: Capcana din maşinile şoferilor: Detaliul pe care conducătorii auto îl ignoră zilnic şi le poate aduce o amendă de 3.300 lei
Citește pe www.zf.ro: Surpriză de la Kaufland în România. A investit deja peste 1 mil. euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Imaginile durerii! Mama Andreei a clacat la înmormântarea fetiței sale. Scene îngrozitor de dureroase pe ultimul drum al tinerei
CANCAN.RO
Ce se întâmplă când bei vin roșu, de fapt. Expertiza surprinzătoare a medicului Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe