Associated Press ar putea introduce taxe mai mari pentru conţinuturi în exclusivitate

Associated Press analizează posibilitatea de a introduce taxe mai mari pentru conţinuturi oferite în exclusivitate clienţilor săi, pentru o anumită perioadă de timp, în condiţiile în care lupta dintre furnizorii de ştiri online se intensifică, informează Media Guardian.

15 afișări
Imaginea articolului Associated Press ar putea introduce taxe mai mari pentru conţinuturi în exclusivitate

Tom Curley, Chief Executive al AP (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Tom Curley, Chief Executive al AP, a declarat că actuala concurenţă pe piaţă dintre Microsoft, Yahoo şi Google ar putea impulsiona veniturile industriei media, ajutând-o să obţină profituri mai mari de pe urma ştirilor online.

Curley a adăugat că AP analizează posibilitatea lansării de noi produse, inclusiv a unor informaţii premium din diverse domenii, pentru care să perceapă taxe diferite.

"Produsele pot fi rezervate şi ar putea fi oferite exclusiv anumitor clienţi", a declarat el.

"Cei care obţin acces la respectivul tip de conţinut (...) ar putea obţine informaţia exclusiv pentru 20-30 de minute", a spus Curley.

În prezent, toţi clienţii AP primesc materialele şi articolele agenţiei de ştiri în acelaşi timp. Motoarele de căutare precum Google au fost criticate pentru că au obţinut profituri foarte mari de pe urma conţinuturilor de la furnizorii de informaţii, pe care nu le-au plătit.

Totodată, AP negociază noi contracte cu Google, Microsoft şi Yahoo şi a început deja să folosească un sistem care permite urmărirea conţinuturilor sale utilizate fără permisiune.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici