Google schimbă strategia pentru China, pentru a nu pierde licenţa de operare pe această piaţă

Google a anunţat că intenţionează să renunţe la redirecţionarea automată a utilizatorilor site-ului destinat Chinei, Google.cn, către cel din Hong Kong, în încercarea de a asigura reînnoirea licenţei de servicii pentru piaţa chineză.

32 afișări
Imaginea articolului Google schimbă strategia pentru China, pentru a nu pierde licenţa de operare pe această piaţă

Google schimbă strategia pentru China, pentru a nu pierde licenţa de operare pe această piaţă (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Google a început deja să redirecţioneze un număr redus de utilizatori către o pagină a domeniului Google.cn, legată de site-ul Google.com.hk, iar în curând va renunţa la toate redirecţionările, a declarat directorul departamentului juridic al Google, David Drummond.

Google a anunţat în luna martie că va închide versiunea chineză a motorului său de căutare din cauza cenzurii şi a atacurilor informatice şi a redirecţionat căutările către site-ul din Hong Kong, necenzurat.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici