Mediafax Monitorizare lansează monitorizarea de bloguri şi Twitter

Mediafax Monitorizare lansează, pe 6 octombrie, un serviciu de monitorizare a social media, prin care va furniza clienţilor în timp real rapoarte complete cu articolele de blog şi tweet-urile relevante pentru aceştia.

204 afișări
Imaginea articolului Mediafax Monitorizare lansează monitorizarea de bloguri şi Twitter

Mediafax Monitorizare lansează monitorizarea de bloguri şi Twitter

Noul serviciu permite companiilor şi instituţiilor să monitorizeze referirile la brandurile, produsele sau serviciile lor de pe un număr semnificativ de surse: peste 27.000 de bloguri şi aproape 12.000 de conturi de Twitter în limba română.

Monitorizarea blogurilor şi a reţelei Twitter se adaugă celor patru tipuri de rapoarte pe care Mediafax Monitorizare le oferă deja clienţilor corporate şi instituţionali: presă scrisă centrală, radio-tv, presă scrisă locală şi presă online. Ea reprezintă o extindere a monitorizării mediului online, dinspre site-urile de ştiri, monitorizate începând din 2009, înspre social media.

"Pentru oamenii de PR şi marketing care au început să folosească eficient social media, monitorizarea blogurilor şi a conturilor de Twitter e indispensabilă. Sunt tot mai multe companii în România care utilizează acest tip de media în relaţia cu clienţii sau cu publicul şi care au nevoie de un furnizor extern, ca Mediafax Monitorizare, pentru a putea urmări în timp util reacţiile de pe bloguri şi Twitter", spune Andra Voiculescu, Publisher Mediafax Monitorizare.

Prin noul serviciu, Mediafax Monitorizare (www.monitorizare.mediafax.biz) furnizează pe baza cuvintelor cheie definite de clienţi rapoarte cu referirile înregistrate pe circa 27.000 de bloguri şi 12.000 de conturi de Twitter în limba română. În plus, clienţii au acces la arhivele acestor referiri, sub forma unor rapoarte care conţin toate articolele de pe blog şi toate tweet-urile din perioada dorită. Monitorizarea blogurilor şi a reţelei Twitter poate fi folosită de specialiştii în comunicare pentru a afla rapid menţiunile despre companiile lor, dar şi pentru a avea o imagine de ansamblu asupra volumului de referiri dintr-un anumit interval de timp.

Lansarea monitorizării de bloguri şi Twitter are loc în contextul în care monitorizarea presei online reprezintă serviciul Mediafax Monitorizare cu cea mai rapidă creştere în decursul ultimului an în ceea ce priveşte numărul de clienţi noi.

"Monitorizarea site-urilor de ştiri este tot mai solicitată de companiile care vor să ştie cum sunt reflectate brandurile lor pe Internet. Ne aşteptăm la un interes similar pentru noul serviciu, complementar monitorizării deja existente şi la fel de eficient datorită acurateţii rezultatelor şi rapidităţii de livrare", adaugă Andra Voiculescu.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici