S-a lansat o nouă revistă de cultură urbană dedicată Bucureştiului - BeWhere the city is!

BeWhere the city is!, o revistă de cultură urbană şi lifestyle dedicată Bucureştiului, s-a lansat joi, într-un tiraj de 15.000 de exemplare, şi poate fi cumpărată la preţul de 8 lei.

588 afișări
Imaginea articolului S-a lansat o nouă revistă de cultură urbană dedicată Bucureştiului - BeWhere the city is!

S-a lansat o nouă revistă de cultură urbană dedicată Bucureştiului - BeWhere the city is!

Revista BeWhere the city is! apare în prima joi a fiecărei luni. Publicaţia cuprinde, în 80 de pagini, informaţii de cultură urbană, lifestyle, cronici avizate, feature-uri şi editoriale.

Revista acoperă toate evenimentele importante din Capitală şi oferă cititorilor săi recomandări în materie de film, muzică, teatru, artă etc., propune materiale de amploare, interviuri, cronici, reportaje, articole tematice care dezvăluie un personaj, un eveniment, un trend important din viaţa acestei urbe.

"BeWhere! Este un concept nou, 100% românesc, o revistă care prin materialele publicate şi prin layout conturează imaginea unui Bucureşti viu, colorat, eclectic. Lună de lună, o echipă de editori pasionaţi, cu expertiză în domeniile pe care le reprezintă, răstoarnă semnul de întrebare din sintagma «unde mergem?». Şi în loc să vă spună «păzea!», vă invită în oraş. «Noi punem semnul exclamării în Bucureşt!» este sloganul care însoţeşte campania de lansare a revistei. Vom face asta în fiecare lună, atât pe print, cât şi prin intermediul ediţiei online www.bewhere.ro", a declarat Stela Nadoleanu, redactor-şef al revistei.

Revista este împărţită în patru mari categorii. Astfel, "Be genius", cea mai importantă secţiune a revistei, reflectă tendinţele oraşului şi îi prezintă pe cei care lansează şi susţin evenimentele importante ale lunii. Aceasta cuprinde materiale ample, bazate pe idei originale: un cover story tematic în fiecare lună, reportaje şi fotoreportaje, interviuri, opinii.

Secţiunea "BeWhere to go" conturează agenda lunii şi cuprinde cronici şi articole cu privire la viaţa culturală a oraşului, interviuri şi relatări din backstage.

"BeWhere the taste is", o altă secţiune a publicaţiei, este o trecere în revistă a restaurantelor, barurilor, cafenelelor şi cluburilor din oraş, în timp ce "BeWhere to shop" prezintă tendinţele momentului în materie de sănătate, frumuseţe, sport, auto, gadget-uri şi turism, dar şi cronici de magazine şi hoteluri, recomandări de vacanţă şi călătorii de business.

Revista BeWhere the city is! este distribuită în Bucureşti prin reţelele InMedio şi Relay, Hiparion, Zirkon Media, precum şi în librăriile Cărtureşti şi Humanitas, la preţul de 8 lei.

Drepturile asupra revistei BeWhere! - ediţiile print şi online - aparţin Corporate & Private Events S.R.L, societate al cărei director general este Mihai Priboi. Totodată, agenţia admosfera semnează conceptul grafic şi realizarea www.bewhere.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici