- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (10.03.2011, 18:47)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Un format TV românesc, inspirat de Dracula, selecţionat la târgul de televiziune de la Cannes
Un format TV românesc, inspirat din mitul lui Dracula şi intitulat "Dracula tour challenge", a fost selecţionat în finala MIPFormats Talent Pitch, o secţiune "premium" dedicată formatelor de televiziune, care se va desfăşura la târgul de televiziune MIPTV de la Cannes (4 - 7 aprilie).
192 afișări
Un format TV românesc, inspirat de Dracula, selecţionat la târgul de televiziune de la Cannes (Imagine: Shutterstock)
În acest an, MIPTV, cel mai important târg european de vânzare şi achiziţionare de produse de televiziune, care se va desfăşura la Cannes în perioada 12 - 16 aprilie, va include şi ediţia a doua a MIPFormats Talent Pitch, o secţiune "premium" dedicată formatelor de televiziune.
În finala MIPFormats Talent Pitch au fost selecţionate şase formate de televiziune, printre care şi "Dracula tour challenge", creat de casa de producţie Media Factory din România.
"Formatul a fost creat de noi şi dezvoltat apoi împreună cu compania americană Small World IFT, care şi-a trecut deja numele de la înscriere ca distribuitor al formatului. De altfel şi prezentarea live de la Cannes o vom face împreună cu ei", a declarat pentru MEDIAFAX Marius Toader, director de creaţie al Media Factory.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Potrivit lui Marius Toader, formatul de televiziune "Dracula tour challenge" este un reality show - competiţie, care are la bază dorinţa străinilor interesaţi să descopere adevăratul mit al lui Dracula şi al Transilvaniei.
"Aducem mai multe cupluri din străinătate în România, ca să îl descopere pe Dracula. Formatul cuprinde mai multe etape, în care ducem cuplurile în locuri legate de Dracula, precum Bran, Poenari, Hunedoara. La finalul fiecărei etape este eliminat un cuplu. Cuplul care rămâne în finală descoperă secretele lui Dracula şi primeşte un premiu", a explicat Marius Toader.
El a precizat că "Dracula tour challenge" este un format creat special pentru străinătate, el urmând să fie distribuit la nivel internaţional de compania Small World IFT, condusă de Tim Crescenti, unul dintre cei mai influenţi distribuitori de formate de televiziune din SUA.
În afară de "Dracula tour challenge", în competiţia MIPFormats Talent Pitch de la Cannes au mai fost selecţionate formatele de televiziune: "Bus stop" (Spania), "Crossword is coming to town" (Germania), "My baby's name" (Franţa), "On the wave of love" (Franţa) şi "Queen of style" (Germania).
Juriul competiţiei MIPFormats Talent Pitch este format din: Colin Jarvis, Managing Director, Colin Jarvis Media Ltd, fost Director of International Formats at the BBC (UK), David Lyle, President, Fox Look (USA) şi Annie Wegelius, Director of programmes, SVT (Sweden).
"Dracula tour challenge" nu este primul format al casei de producţie Media Factory remarcat la nivel internaţional. Anul trecut, tot la târgul de televiziune MIPTV de la Cannes, un alt format TV al Media Factory - "Rush Hour Challenge", inspirat din infernalul trafic bucureştean - a fost selecţionat în premieră pentru a fi prezentat la MIPFormats, într-o secţiune specială.
Pe de altă parte, formatul de televiziune "Miss Country Girl/ Miss fata de la ţară", produs tot de compania Media Factory şi difuzat de Prima TV, este distribuit la nivel internaţional de Tim Crescenti, preşedintele companiei Small World IF. "Miss Country Girl" a fost lansat la Miami, la NATPE - unul dintre cele mai importante târguri de televiziune din lume -, care s-a desfăşurat între 24 şi 26 ianuarie la Miami. Formatul urmează să fie prezentat şi la târgul de televiziune MIPTV de la Cannes.
Înainte de a lansa compania Small World IF, Tim Crescenti a fost vicepreşedinte al operaţiunilor internaţionale de producţie ale Fox World. De asemenea, a fost vicepreşedinte al diviziei de formate internaţionale a Sony Pictures Television International. În 2005, Crescenti a lansat Small World IF.
Fondată în 2002, Media Factory este una dintre primele casele de producţie independente din România. Media Factory a produs până în prezent peste 20 de formate de televiziune, printre care "Vine Teo!", "România mea", "Reporter Incognito", "Animat Planet Show" şi "Aruncaţi din tren".
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe