Agenţia de turism Paralela 45 va prezenta doar oferte cu „zero taxe ascunse” / Ce înseamnă asta pentru români

Conducerea agenţiei de Turism Paralela 45 a decis să prezinte doar oferte cu „zero taxe ascunse” şi să listeze numai preţurile finale ale pachetelor, evitând „cârligele de marketing” pe care le practică uneori touroperatorii, se arată într-un comunicat transmis duminică de agenţie.

6332 afișări
Imaginea articolului Agenţia de turism Paralela 45 va prezenta doar oferte cu „zero taxe ascunse” / Ce înseamnă asta pentru români

Agenţia de turism Paralela 45 va prezenta doar oferte cu „zero taxe ascunse” / Ce înseamnă asta pentru români

„Politica Paralela 45 este ’respectăm turiştii, zero taxe ascunse’ şi de acum afişăm preţul final, care include toate taxele, astfel încât turistul să aleagă în cunoştinţă de cauză. Nu de puţine ori ofertele unor agenţii sunt simple cârlige de marketing prin care se anunţă un preţ neverosimil. Atras de ’vacanţa de la 100 de euro/persoană’, clientul ajunge în agenţie şi descoperă că la preţul anunţat se adaugă taxe de aeroport şi asistenţă turistică, prin care se dublează sau triplează preţul. Aceste practici trebuie stopate din respect pentru turişti şi pentru credibilitatea agenţiilor de turism din România”, a declarat Alin Burcea, CEO Paralela 45. Alin Burcea este şi preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism - ANAT.

„Circuitele turistice sunt produse atipice, deosebit de complexe şi solicitate de un public atent şi extrem de educat. Includ transport, transferuri, cazare, servicii de masă, asistenţă turistică oferită de ghizi cu experienţă şi multiple opţiuni de vizitare a obiectivelor turistice din traseul sau ţările parcurse. La acest tip de produs turistic nu se aplică în general reduceri de tip Early Booking. Nu se obţin reduceri de 30% - 40% - 50% pentru un grup restrâns de persoane nici de la compania de transport aerian, nici de la hotelul la care sunt cazaţi câte două sau trei nopţi pe parcursul circuitului, pe care agenţia de turism să le transfere turiştilor”, mai explicat Alin Burcea.

Peste 120 de circuite sunt în oferta turoperatorului Paralela 45 anul următor, pe toate continentele, programele turistice având transport cu avionul sau cu autocarul din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi şi Timişoara.

Agenţia lansează noi destinaţii cu zboruri charter, cu reduceri de până la 50% în perioada de Early Booking şi a Târgului Naţional de Turism, care se va desfăşura la Romexpo în intervalul 16-19 noiembrie. „Oferta de vacanţe a Paralela 45 se diversifică în 2018 cu Samos (Grecia), Alanya (Turcia) şi Albania, pe zboruri charter ori transport individual, turoperatorul venind astfel în întâmpinarea turiştilor care caută an de an destinaţii noi. Pachetele sunt la reducere în perioada de Early Booking şi a Târgului Naţional de Turism şi sunt disponibile în agenţiile proprii, la târgul de turism sau pe noul portal al turoperatorului”, se mai arată în comunicat.

Potrivit touroperatorului, pachetele pentru insula Samos pornesc de la 350 de euro/persoană, cu zbor charter de la Bucureşti, cele pentru Alanya de la 434 de euro/persoană, cu zbor charter de la Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara, în timp ce o vacanţă în Albania, cu transport individual, costă de la 18 euro/noapte. Acestea se adaugă destinaţiilor tradiţionale cu zboruri charter sau curse de linie aflate în oferta turoperatorului: Grecia (Corfu, Creta-Chania, Creta-Heraklion, Kamari-Santorini, Rodos, Zakynthos, Kos), Spania (Costa Blanca, Costa Brava, Costa del Sol, Palma de Mallorca, Tenerife), Portugalia (Algarve, Estoril şi Cascais, Madeira), Italia (Coasta Amalfitana, Sicilia, Sardinia), Cipru de Nord, Croaţia, cu zboruri din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi. Dar şi Bulgaria şi România, cu transport individual. „În perioada de Early Booking şi cu ocazia târgului de turism pachetele au reduceri între 25 şi 50% la cazare, oferite de partenerii hotelieri ai turoperatorului”, se mai arată în comunicatul citat.

Cele mai multe pachete vândute până acum sunt pentru Antalya, datorită produsului all inclusive foarte apreciat de români, Grecia (Zakynthos, Creta, Rodos), Spania (Costa Blanca, Costa del Sol). Pe litoralul românesc, cea mai căutată staţiune este Mamaia.

La Târgul Naţional de Turism, agenţia Paralela 45 va lansa un nou portal, adaptat nevoilor clienţilor care nu au timp să ajungă în agenţie, unde pot face uşor şi rapid rezervări, pot cumpăra vacanţele dorite şi îşi pot crea propriul „wish list”.

Turoperatorul estimează un volum de vânzări de 50 de milioane de euro pentru 2017, după ce vânzările de circuite turistice au crescut cu 34%, cele pentru Bulgaria şi turismul intern cu 32%, iar gradul de ocupare pe zborurile charter a fost de 97%. Paralela 45 a înregistrat o creştere de 22% în primele nouă luni din 2017, an în care cei mai mulţi turişti au preferat să meargă în Grecia (45%), Spania (24%), Turcia (20%), Cipru (5%), Italia, Portugalia şi Croaţia.

Agenţia de turism Paralela 45 a fost înfiinţată în aprilie 1990, fiind una dintre primele trei agenţii private din România. Compania are în prezent 43 de agenţii directe şi în franciză răspândite în toată ţara.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici