Burger King intră din nou pe piaţa din România. Fast-food-ul va mai opera şi în Italia, Polonia şi Grecia

Gigantul fast-food american Burger King a anunţat vineri înfiinţarea unei companiei mixte, denumită Burger King SEE, care se va ocupa de operaţiunile grupului din România, Italia, Polonia şi Grecia, ca parte a strategiei grupului pentru extinderea activităţii pe aceste pieţe.

3985 afișări
Imaginea articolului Burger King intră din nou pe piaţa din România. Fast-food-ul va mai opera şi în Italia, Polonia şi Grecia

Burger King infiinţează o companie mixtă pentru operaţiunile din România, Italia, Polonia şi Grecia (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Divizia Burger King pentru regiunea din Europa de Sud-Est (SEE) va fi condusă de Leo Leon, care a lucrat timp de 18 ani pentru Burger King Worldwide, se arată într-un comunicat al grupului.

"Avem planuri foarte ambiţioase pentru Europa de Sud-Est. Prin parteneriatul cu Burger King SEE, dorim să extindem în mod agresiv brandul şi afacerile Burger King în pieţele cheie din Italia, Polonia şi România şi suntem încântaţi să aducem brandul pe o nouă piaţă, cea din Grecia", a declarat José Cil, preşedintele diviziei Burger King din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

Burger King SEE şi Burger King Worldwide au semnat un acord-cadru de franciză pe termen lung, care include drepturile de sub-franciză pentru cele patru pieţe Europene.

Strategia Burger King SEE include dezvoltarea agresivă de noi restaurante în sud-estul Europei şi crearea a peste 10.000 de noi oportunităţi de muncă în primele cinci-şapte ani de la înfiinţarea companiei mixte, potrivit comunicatului.

Lanţul de fast-food Burger King a intrat pe piaţa din România în 2008, în sistem de franciză. În 2012, compania Atlantic Restaurant System, operatorul francizei locale, a intrat în insolvenţă şi a închis reţeaua, potrivit Ziarului Financiar.

În prezent, în România mai funcţionează un singur local sub brandul Burger King, în aeroportul Otopeni, care este administrat de compania Alpha Rocas.

În luna august, surse din piaţă au declarat pentru Ziarul Financiar că Burger King analiza reintrarea pe piaţa din România, în cadrul unui joint-venture cu un partener local sau străin.

Înfiinţat în 1954, Burger King Worldwide este al doilea cel mai mare lanţ de fast food din lume. Reţeua include aproximativ 14.000 de restaurante în 100 de ţări, aproape toate restaurantele fiind deţinute şi operate de deţinători de franciză independenţi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici