Dora, primul robot produs în România specializat în recrutare, a avut peste 100.000 de interviuri

Dora este primul un robot de recrutare, care caută singur candidaţi în mediul online şi îi intervievează conform specificaţiilor angajatorilor, iar de la lansarea sa, la 1 martie, a avut peste 100.000 de interviuri, arată un comunicat transmis miercuri de Happy Recrutier.

1380 afișări
Imaginea articolului Dora, primul robot produs în România specializat în recrutare, a avut peste 100.000 de interviuri

Dora, primul robot produs în România specializat în recrutare, a avut peste 100.000 de interviuri

Creatorii Dorei spun că, până acum, robotul a avut 102.661 interviuri, a oferit recrutorilor 8.702 candidaţi şi a ajutat 5.985 oameni să se angajeze la 213 companii.

„Dora discută cu candidaţii, verifică experienţa, calificările cerute de angajator, dacă sunt disponibili pentru a fi angajaţi la data menţionată, dacă au certificările cerute sau dacă vorbesc limba străină solicitată. De asemenea, robotul poate negocia salariile şi multe alte aspecte ce pot apărea pe parcursul unui interviu”, spun reprezentanţii companiei.

Creatorii Dorei spun că robotul comunică permanent cu candidaţii, îi informează cine este angajatorul, dacă au trecut de interviu, îi informează când vor fi contactaţi, iar dacă nu răspund la telefonul dat de angajator, Dora îi roagă pe candidaţi să sune înapoi. În cazul respingerii acestora, Dora îi informează pe candidaţi de ce au fost respinşi şi le propune alt loc de muncă, conform experienţei lor, a disponibilităţii şi a preferinţelor salariale.

„Cele mai multe interviuri se fac seara şi în weekend-uri, atunci când candidaţii au mai mult timp. 45% din persoanele care sunt în căutarea unui loc de muncă sunt disponibili după 7 seara, 28% în weekend-uri şi doar 27% din oameni au timp de o discuţie cu angajatorii în timpul programului de lucru de la 9.00 - 17.00”, arată comunicatul.

Dacă un candidat se opreşte din interviu pentru că îi sună telefonul sau îl strigă copiii, Dora îl aşteaptă să-şi termine treaba şi revine către candidat când acesta are timp să continue interviul şi economiseşte peste 50% din timpul alocat căutării şi intervievării candidaţilor.

„Dora a învăţat să recruteze operatori producţie, operatori call center, sudori, contabili, oameni de vânzări, şoferi, analişti financiari, merchendiseri, ingineri, personal horeca, mecanici, asistenţi back-office, recrutori şi a început să recruteze şi programatori”, spun iniţiatorii proiectului.

Companiile care folosesc Dora activează în domenii precum: industrie, leasing de personal, financiar-bancare, comerţ/hipermarket-uri, logistică/închirieri maşini, companii de vânzări, agenţii de recrutare, firme de construcţii, logistică, din industria medicală, hoteluri şi restaurante din toată ţara.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici