Două hoteluri din Neptun, amendate de ANPC şi ANT pentru nereguli în camere şi la bucătărie

Două hoteluri din staţiunea Neptun au fost amendate, joi, de inspectorii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) şi de cei ai Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), în urma neregulilor constatate în camere şi la bucătărie fiindu-le retrase şi certificatele de clasificare.

852 afișări
Imaginea articolului Două hoteluri din Neptun, amendate de ANPC şi ANT pentru nereguli în camere şi la bucătărie

Două hoteluri din Neptun, amendate de ANPC şi ANT pentru nereguli în camere şi la bucătărie (Foto: Silviu Matei / Mediafax Foto)

Echipa comună de control a ANPC şi ANT a mers, joi, la hotelurile Belvedere şi Amfiteatru din staţiunea Neptun, la ambele fiind descoperite nereguli mari în camere, dar şi probleme la bucătărie, transmite corespondentul MEDIAFAX.

În plus, accesul inspectorilor şi al reprezentanţilor mass-media care îi însoţeau a fost obstrucţionat de angajaţii celor două unităţi, care au acelaşi administrator.

"În interior boilerul nu avea ştecăr - erau două fire băgate în priză, care pot pune în pericol viaţa consumatorilor. Pernele foarte murdare, o bătaie de joc, o lipsă de respect faţă de turişti. Şi o atitudine agresivă la adresa organelor şi a presei. În bucătărie, foarte multe produse neconforme, fără elemente de identificare, fără termen de valabilitate, miros urât", a declarat şeful ANPC, Marius Dunca.

El a precizat că pentru neregulile constatate ambele unităţi de cazare au fost amendate cu câte 40.000 de lei.

"O bătaie de joc la adresa turiştilor. Ca şi concluzie: nu putem face turism la acest nivel. Preţul este foarte mare în raport cu calitatea. Dacă spui că ai două stele, trebuie să ai două stele, dacă nu, lasă la o stea şi când ne cazăm ne asumăm fiecare acest lucru. Este o lipsă de respect, lipsă de profesinalism, dezinteres, o bătaie de joc la adresa turiştilor", a concluzionat Dunca.

De asemenea, Hotelul Belvedere a fost amendat şi de către reprezentanţii ANT, care au aplicat pentru abaterile constatate o sancţiune de 50.000 de lei.

"Un manager îşi reflectă calitatea serviciilor prin comportamentul lui. Atitudinea celor care administrează acest hotel este una care lasă de dorit din toate punctele de vedere. Aşa cum ne-au tratat pe noi, aşa îşi tratează şi turiştii. Este un dezastru ce am găsit în camere - lipsă de curăţenie, lipsa asigurării siguranţei turiştilor. (...) ANT îşi doreşte foarte mult să ridice standardele în turism, cu atât mai mult cu cât legea voucherelor este activă", a declarat preşedintele ANT, Mirela Matichescu.

Ea a precizat că acestor două unităţi de cazare le-au fost retrase certificatele de clasificare.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici