- Home
- Economic
- KOHL, (21.08.2011, 17:08)
- Anca Dumitrescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Jocurile online gratuite contribuie la majorarea veniturilor industriei de profil
Jocurile online gratuite contribuie la majorarea veniturilor industriei de profil, întrucât participanţii cumpără bunuri virtuale care costă mai mult decât jocurile contra-cost.
354 afișări
Jocurile online gratuite contribuie la majorarea veniturilor industriei de profil (Imagine: Ana Poenariu/Mediafax Foto)
Aceste jocuri gratuite, considerate odată o năpastă, dau de lucru dezvoltatorilor, care atrag utilizatorii să plătească pentru costume sau unelte virtuale.
Potrivit unui sondaj publicat de asociaţia germană Bitkom din industria tehnologiei, 45% dintre clienţii germani optează pentru versiunile gratuite ale jocurilor.
"Oamenii nu cheltuiesc în mod necesar mai puţin, pentru că fanii ar putea opta să investească şi câteva sute de lire sterline dacă le place cu adevărat un joc, aşa că unii dintre ei cheltuiesc mai mulţi bani decât pe un joc cu preţ premium", a declarat Mathias Hellmund, director la dezvoltatorul german de jocuri Exozet.
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Israelul a lansat un atac asupra Iranului
-
Bursă. Arobs Transilvania Software va derula o majorare de capital de până la 17,4 mil. lei
-
NATO vrea să trimită mai multe sisteme de apărare pentru Ucraina
-
Bursă. Cea mai valoroasă companie din România semnează extinderea unui acord cu arabii
Bitkom a constatat că 43% dintre jucătorii germani cheltuiesc în medie 15 euro pe lună pe jocurile cu plată.
Alţi utilizatori, de jocuri gratuite, sunt dispuşi să cheltuiască printr-o singură tranzacţie până la 1.500 de euro pentru o sabie rară sau o armură specială, a declarat Christian Funk, analist la compania se securitate informatică Kapersky Lab din Rusia.
Funk a monitorizat în iunie tranzacţiile de acest tip de pe Ebay şi a constatat că au fost vândute 3.641 de bunuri virtuale pentru jocul "World of Warcraft", la un preţ mediu de 132,33 euro, în decurs de 14 zile.
În baza acestor date, Funk estimează că jucătorii cheltuiesc anual circa 11,5 milioane de euro pe bunuri virtuale doar pentru acest joc, ceea ce dă o imagine despre sumele vehiculate pe acest segment.
Citește pe alephnews.ro: Un bărbat suspectat că a ajutat la planificarea unui asasinat asupra lui Volodimir Zelenski a fost arestat în Polonia
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Șeful NASA: „China ascunde activități militare secrete în spațiu. Credem că o mare parte din așa-zisul lor program spațial civil este un program militar”
Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Lumea criptomonedelor se apropie de o schimbare majoră. Cea mai puternică monedă digitală din lume trece printr-o transformare importantă după care care preţul său ar putea sparge toate recordurile
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea e bomba sexy pentru care a divorțat Paszkany! Imagini incendiare cu noua iubită a milionarului, care e cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Turist italian, rămas fără cuvinte după ce a văzut ce mașini au oprit la un semafor, în BUCUREȘTI: „Este absurd!”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 07:06
-
ieri, 23:09