Kaufland deschide un hipermarket în Bucureşti şi va încheia anul 2014 cu o reţea de 100 de magazine

Kaufland România va deschide joi un hipermarket în Bucureşti, al optulea din Capitală şi al 98-lea al reţelei la nivel naţional, planurile companiei până la finalul anului vizând alte două deschideri în Bucureşti.

908 afișări
Imaginea articolului Kaufland deschide un hipermarket în Bucureşti şi va încheia anul 2014 cu o reţea de 100 de magazine

Kaufland deschide un hipermarket în Bucureşti şi va încheia anul 2014 cu o reţea de 100 de magazine (Imagine: Razvan Lupica/Mediafax Foto)

Astfel, retailerul va încheia anul 2014 cu o retea de 100 de magazine.

Noul Kaufland din Capitală este situat în zona Apărătorii Patriei, pe platforma Romprim. Conform directorului de magazin, Kaufland Apărătorii Patriei are peste 3.100 metri pătraţi şi 263 de angajaţi.

Potrivit unor informaţii anterioare transmise de companie, suma medie alocată pentru un hipermarket este de 6 şi 9 milioane euro, în funcţie de oraş, valoarea terenului sau suprafaţa magazinului.

Săptămâna trecută, Kaufland a inaugurat al treilea hipermarket al reţelei din Oradea. De la începutul anului, retailerul a deschis hipermarketuri în Arad, Târgu Mureş, Oradea, Târgovişte, Bucureşti şi Gherla.

Kaufland România a creat până în prezent peste 12.700 locuri de muncă directe, la sediul central din Bucureşti, în magazinele deschise, precum şi la centrele logistice situate în Parcul Industrial Ploieşti şi Turda.

Kaufland este cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, depăşind Metro Cash&Carry, Auchan şi Carrefour. Compania a înregistrat în 2013 o creştere cu peste 20% a profitului net, la 331 milioane lei (75 milioane euro), în timp ce afacerile au urcat cu 13%, la 7,26 miliarde lei (1,64 miliarde euro). În 2012, retailerul a avut o cifră de afaceri de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), în creştere cu 15% faţă de 2011, şi un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare.

Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005 şi este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local reţeaua de discount Lidl.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici