- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (26.02.2015, 13:23)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ANALIZĂ Mediafax Monitorizare: Carrefour - cel mai mediatizat dintre marii retalieri - INFOGRAFIC
Carrefour este cel mai bine mediatizat dintre marii retalieri pe parcursul anului trecut, fiind urmat la distanţă de Auchan şi Kaufland, Metro fiind pe primul loc la radio, relevă o amplă analiză a Mediafax Monitorizare privind apariţia în media a marilor retalieri prezenţi în România.
2626 afișări
Mediafax Monitorizare: Carrefour - cel mai mediatizat dintre marii retalieri (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Mediafax Monitorizare a realizat pe parcursul a 13 luni (ianuarie 2014 – ianuarie 2015) o analiză de amploare privind apariţia în media a marilor retalieri prezenţi în România (Auchan, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro, Penny Market, Real şi Selgros). Au fost monitorizate în acest scop 52.641 surse, repartizate după cum urmează: 150 de publicaţii centrale şi suplimente, 230 de publicaţii locale, 8 de posturi radio, 13 de posturi TV, 1.200 de site-uri, 22.000 de bloguri, 12.000 de pagini de Facebook, 17.000 de conturi de Twitter şi 40 de publicaţii internaţionale.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Klaus Iohannis, decorat în SUA: Președintele României primește în această noapte premiul Distinguished International Leadership Award pentru 2024
-
Certificate de naştere şi de deces în format digital în mai multe oraşe din ţară
-
Cazurile de rujeolă cresc din nou în Europa, cu România pe loc fruntaş
-
UE, acord privind profiturile de pe urma mărfurilor ruseşti: 90% din fonduri vor fi folosite pentru a ajuta militar Ucraina
Cele mai multe menţiuni în presa tradiţională le-a înregistrat Carrefour. Astfel, din totalul de 9.254 menţiuni 21,6% fac referire la Carrefour, 12,7% la Auchan, 11,2% la Kaufland, 10,6% la Metro, 8,7% la Mega Image, 8,0% la Cora, 7,4% la Selgros, 5,8% la Real, 5,7% la Lidl, 4,9% la Billa şi 3,6% Penny Market.
Carrefour înregistrează cele mai multe menţiuni în presa centrală (1.130), presa locală (616) şi TV (239), iar Metro înregistrează cele mai multe menţiuni la posturile de radio (70).
Tot Carrefour înregistrează cele mai multe menţiuni şi pe paginile de internet – 30% din total. Celelalte 70% de procente au fost distribuite astfel: Kaufland – 17%, Auchan – 17%, Metro – 15%, Cora – 12%, Selgros – 8% şi Real – 1%.
În perioada de referinţă, Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Metro, Real şi Selgros au fost menţionate de 53.560 ori în 2.357 surse online.
Cele 7.823 menţiuni în social media (Facebook, Twitter şi Bloguri) au fost distribuite astfel: Carrefour – 27%, Auchan – 19%, Kaufland – 18%, Cora – 18%, Metro – 13%, Selgros – 5%, şi Real – 0,05%.
Cora, Billa şi Kaufland au fost preferatele presei centrale, iar Carrefour, Auchan şi Metro au atras mai mult atenţia presei locale.
În ceea ce priveşte presa centrală, 53% dintre menţiuni au apărut în publicaţiile cu profil economic, 17% în cele de retail, 12% în cele cu profil generalist–quality, 5% în cele cu profil generalist–tabloid şi 13% în publicaţii cu alt profil.
Principalele tipuri de materiale publicate care au conţinut referiri la marii retalieri au fost: ştiri – 46%, analize – 22% şi prezentări – 9%.
Principalele trei posturi de radio interesate de marii retalieri au fost: Europa FM (41% din menţiuni), RFI (19% din menţiuni) şi Radio Bucureşti (13%). Iar primii trei retalieri prezenţi în jurnalele radio au fost Metro (27% dintre menţiuni), Mega Image (17%) şi Selgros (15%).
Cei mai prezenţi retalieri în jurnalele TV au fost: Carrefour (25% din numărul apariţiilor), Metro (13%), Mega Image şi Auchan (cu câte 12%). 23% din numărul ştirilor despre magazinele de retail au aparţinut Digi 24, 16% - Realitatea TV şi 15% - B1TV.
Referitor la presa internaţională, Metro conduce detaşat la numărul de apariţii - 70,48% dintre acestea aparţinându-i - şi este urmat de Carrefour cu 20,41%, Cora cu 4,98%, Auchan cu 3,79% şi Kaufland cu 0,35%.
(Pentru detalii suplimentare referitoare la această analiză şi la alte analize pe care le putem oferi puteţi accesa: http://www.monitorizare.mediafax.biz/Site/Pages/Public/contact.aspx.
Ne puteţi contacta şi prin: e-mail la monitorizare@mediafax.ro sau la numărul de telefon: 031/82.56.152)
Citește pe alephnews.ro: NATO va schimba abordarea față de Ucraina. Ce dezvăluie documentul exclusiv obținut de Corriere della Sera, care ar urma să fie aprobat în iulie la Summit-ul NATO
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Israelul avertizează SUA că decizia de înghețare a livrărilor de armament ar putea periclita negocierile privind ostaticii: „SUA trebuie să pună presiune pe Hamas, nu pe Israel”
Prăbuşirea dureroasă a celei mai fierbinţi pieţe imobiliare: birourile stau goale, spaţiile comerciale sunt pustii, iar clădirile fantomă rezidenţiale domină orizontul
Dacă aţi avea de ales între a munci mai puţin şi a câştiga mai puţin sau a munci mai mult şi a câştiga mai mult, ce aţi alege? (Nu, să munceşti mai puţin şi să câştigi mai mult nu este o soluţie)
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Transformarea incredibilă a lui Valentin Ceaușescu, la 76 de ani! Viața grea de după Revoluție l-a marcat pe fiul lui Nicolae Ceaușescu
PROSPORT.RO
De la ce s-ar fi infectat Florin Piersic, de fapt. Amputarea piciorului, decizia drastică a medicilor: 'Este gravă starea lui'
CANCAN.RO
Câți copii are de fapt Florin PIERSIC? Secretul pe care l-a ținut ascuns toată viața: „Vreau să fac ceva...”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe