- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (27.06.2012, 14:08)
- Cristina Cuncea ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Video Mediafax Talks about Auto Industry: România ar putea avea o autostradă în parteneriat public-privat în zona de sud-vest - VIDEO
Conectarea zonei de sud-vest a României, care va deveni pol al industriei auto, de reţeaua naţională de autostrăzi, inclusiv printr-o autostradă în parteneriat public-privat, reprezintă o prioritate pe termen scurt a MTI, a declarat secretarul general adjunct al instituţiei, Horaţiu Buzatu.
4047 afișări
Conectarea zonei de sud-vest a României, care va deveni pol al industriei auto, de reţeaua naţională de autostrăzi, inclusiv printr-o autostradă în parteneriat public-privat, reprezintă o prioritate pe termen scurt a Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, a declarat secretarul general adjunct al instituţiei, Horaţiu Buzatu.
În sud-vestul României sunt amplasate atât cele două uzine auto din România - Dacia Piteşti şi Ford Craiova, dar şi alţi producători din industria auto.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
"Investiţiile în industria auto s-au întâmplat şi se întâmplă. România are potenţial de creştere foarte important, media de maşini la mia de locuitori este foarte departe de media europeană, suntem în coada clasamentului în Europa. Având în vedere acest lucru, infrastructura actuală nu rezistă, nu poate absorbi, satisface necesităţile producătorilor şi nici necesităţile cetăţenilor deţinători de automobile", a afirmat Buzatu la seminarul Mediafax Talks about Auto Industry, organizat în parteneriat cu Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).
Buzatu a arătat că în zona de sud-vest a României se prefigurează crearea unui pol al industriei auto, în condiţiile în care pe lângă uzinele Dacia şi Ford funcţionează mulţi producători din domeniul auto, precum Pirelli sau IAC Drăgăşani.
"Infrastructura în această zonă este subdezvoltată, iar planurile nu includ pe termen scurt racordarea acestei zone la reţeaua naţională de autostrăzi. De aceea gândim ca o prioritatea pe termen scurt racordarea acestei zone la reţeaua naţională de autostrăzi, pentru că se produce mult în această zonă. Finanţarea s-ar putea rezolva prin investiţii în parteneriat public privat, poate vom vedea apariţia primei autostrăzi private în zonă. Eu sprijin intens această idee", a adăugat Buzatu.
Până la construcţia unei autostrăzi în zonă, în luna noiembrie va fi finalizat, potrivit reprezentantului MTI, podul peste Dunăre, lucrându-se totodată la modernizarea a 40 de kilometri ai şoselei care face legătura între Calafat şi Craiova, de circa 80 km.
"Pe cealaltă jumătate nu se lucrează, deşi intenţia era să înceapă anul trecut. Câştigătorul licitaţiei s-a «încăierat» cu alţi licitanţi şi nu s-a ajuns la o concluzie. Podul va fi finalizat în luna noiembrie, va duce la o sporire a traficului, sunt teribil de îngrijorat de ce se va întâmpla şi sunt mirat de modul inconştient în care a tratat ministerul până acum această problemă. Eu sunt secterat general adjunct de astăzi şi funcţionez în minister de o lună. Dorm doar câteva ore pe noapte, citesc foarte mult să mă pun la punct cu informaţiile. Nu sunt adeptul teoriei că avem o moşternire grea, dar acum suntem în plină desfăşurare a procedeului de punere a diagnosticului şi să aflăm care este cel mai bun tratament", a spus Buzatu.
El a mai arătat că în prezent se lucrează la modificarea legii Parteneriatului Public Privat, care ridică probleme nu doar în construcţia unei autostrăzi în PPP, ci şi la amplasarea unei benzinării pe autostradă în acest sistem.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe