- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (07.01.2013, 14:45)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
METRO îşi avertizează clienţii că numele său este folosit abuziv în campanii false prin SMS. Recomandările companiei pentru aceştia
Reţeaua de magazine METRO Cash & Carry România atenţionează clienţii că numele companiei este folosit în mod abuziv, de către persoane necunoscute, în cadrul unor campanii false promovate prin SMS.
444 afișări
METRO îşi avertizează clienţii că numele său este folosit abuziv în campanii false prin SMS. Recomandările companiei pentru aceştia (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)
"METRO Cash&Carry România nu are nicio legătură cu promovarea campaniei cu premii, transmisă prin SMS, iar numele METRO este folosit fără acordul nostru. În ceea ce îi priveşte pe clienţii noştri, le recomandăm să nu dea curs acestor mesaje, să nu furnizeze informaţii personale şi să contacteze imediat autorităţile competente pentru reclamarea fraudei şi protejarea informaţiilor personale", au declarat, într-un comunicat, reprezentanţii companiei METRO Cash&Carry România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Sam Bankman-Fried a fost condamnat la 25 de ani de închisoare
-
România intră în Air Schengen de la 31 martie. Ce schimbări apar şi ce trebuie să ştiţi
-
Atacul de la Moscova: Rusia susţine că deţine dovezi despre implicarea Ucrainei în masacru
-
FIFA şi UEFA caută răspunsuri pe fondul unei anchete de corupţie în Federaţia Spaniolă de Fotbal
Mai mulţi utilizatori de telefonie mobilă au primit mesaje prin SMS prin care erau anunţaţi că au câştigat un premiu în valoare de 10.500 euro şi un TV cu plasmă, solicitându-li-se ulterior apelarea unui anumit număr de telefon, pentru a primi mai multe detalii în acest sens.
Pentru folosirea în mod abuziv a numelui companiei, METRO Cash&Carry România va colabora cu autorităţile competente în vederea soluţionării acestei situaţii.
Metro Cash & Carry România, parte a Metro Cash & Carry Internaţional, a fost lansată oficial în România în octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Reţeaua numără în prezent 32 de magazine în 24 de oraşe. Metro mai deţine o reţea de 500 de magazine deschise în franciză sub brandul "La Doi Paşi".
Citește pe alephnews.ro: Propaganda Rusiei ajunge în Parlamentul European. Serviciile de informații de la Praga au desființat o rețea finanțată de Rusia care răspândea informații false despre războiul din Ucraina
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Noi informații despre Kate Middleton. Ce spun oficialii Casei Regale despre tipul de cancer al Prințesei de Wales
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe