Românii vând pe Amazon de 50 milioane de dolari. Sfaturi pentru cei care încep un business în acest domeniu

Românii au ajuns la vânzări pe platforma Amazon de cel puţin 50 de milioane de dolari, vânzătorii din top 10 realizând anul trecut vânzări de peste 25 de milioane de dolari.

3194 afișări
Imaginea articolului Românii vând pe Amazon de 50 milioane de dolari. Sfaturi pentru cei care încep un business în acest domeniu

”Platforma Amazon în momentul de faţă este cel mai simplu mod de a porni o afacere în domeniul comerţului electronic datorită resurselor pe care le oferă, fiind cel mai mare retailer din lume. Prin serviciul FBA, vei avea un stoc în depozitele Amazon care ajunge acolo direct de la furnizor, iar comenzile vor fi prelucrate de angajaţii Amazon. Astfel, vei putea administra afacerea din orice loc unde ai un calculator cu conexiune la internet. Pentru independenţa şi modalităţile nelimitate de scalare va fi însă nevoie să-ţi diversifici canalele de vânzare, Amazon rămânând o parte importantă din ele”, explică Sergiu Nichitean, fondatorul comunităţii amazon-seller.ro.

Un produs simplu de lansat pe Amazon trebuie să fie mic, uşor şi cu puţine părţi mobile. Preţul de vânzare este recomandat să se încadreze între 15-70 dolari. La fel de importantă este şi situaţia nişei, aceasta trebuie să aibă o cerere cât mai mare şi o concurenţă cât mai mică, spune Nichitean. Alegerea eronată a nişei este cel mai mare risc pe care şi-l asumă cei care încep un business în acest nou domeniu. În topul categoriilor care conţin oportunităţi majore de afaceri se află casa şi bucătărie, sport şi outdoors, copii, unelte şi produsele pentru animalele de companie.

Un vânzător pe Amazon are trei modalităţi de a activa: ca persoană fizică, firmă în România sau firmă în SUA. Pentru cineva aflat la începutul business-ului este recomandată prima variantă care presupune o simplificare a birocraţiei. În acest caz listarea produselor pe Amazon se realizează similar cu cea a vânzării ocazionale pe OLX. Veniturile suplimentare trebuie declarate în declaraţia 600 şi trebuie plătit impozitul aferent.

Următorul pas, după stabilirea tipului de business, recomandat pentru cei care îşi doresc să îşi crească afacerea este înfiinţarea unei firme fie în România, fie în Statele Unite ale Americii. Ambele opţiuni prezintă atât avantaje, cât şi dezavantaje, iar taxele sunt plătite către statul din ţara în care este înfiinţată firma.

 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici