- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (30.09.2013, 11:51)
- Vlad Popescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
TOPUL celor mai valoroase branduri din lume. Coca-Cola a pierdut pentru prima dată în ultimii 13 ani primul loc
Apple şi Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansând Coca-Cola, care a pierdut pentru prima dată în ultimii 13 ani primul loc în topul celor mai cunoscute mărci, potrivit unui raport prezentat luni de Interbrand, companie din grupul Omnicom.
6679 afișări
TOPUL celor mai valoroase branduri din lume. Coca-Cola a pierdut pentru prima dată în ultimii 13 ani primul loc (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Topul "Best Global Brands" realizat de Interbrand apare anual începând din 2000 şi este unul dintre cele mai urmărite astfel de rapoarte.
Astfel, Apple a urcat pe primul loc în acest an, cu o valoare a brandului estimată la 98,3 miliarde de dolari, în creştere cu 28% faţă de anul trecut.
Pe locul secund se găseşte Google, marcă evaluată la 93,3 miliarde de dolari, cu 34% mai mult decât în 2012.
Coca-Cola, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare la nivel mondial, a căzut de pe prima poziţie până pe locul 3. Brandul Coca-Cola a crescut în valoare cu 2% în ultimul an, la 79,2 miliarde de dolari.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Primele probleme la cipul Neuralink: Ce s-a întâmplat în creierul primului om implantat, la doar o lună după ce a primit dispozitivul
-
Ambasadorul Israelului distruge Carta ONU cu un tocător de hârtie. A protestat împotriva votului pro-Palestina
-
Cum poate fi blocată Rusia pe front. Ucraina aşteaptă primele avioane de luptă F-16 în iunie sau iulie - surse
-
Novak Djokovic, lovit de o sticlă de apă, a ieşit de pe teren sângerând
Top 10 este dominat de companii din sectorul IT. Locul al patrulea revine grupului IBM, cu o valoare a brandului de 78,8 miliarde de dolari, urmat de Microsoft, cu 59,54 miliarde de dolari.
Locul şase este ocupat de General Electric (46,9 miliarde de dolari), urmat de McDonald's (42 miliarde de dolari).
Următoarele două poziţii revin unor giganţi din industria IT: Samsung este pe locul 8, cu un brand evaluat la 39,6 miliarde de dolari, urmat de Intel, cu 37,2 miliarde de dolari. Cele două companii au făcut schimb de locuri faţă de raportul din 2012.
Locul al zecelea revine mărcii Toyota, evaluată la 35,3 miliarde de dolari.
"Mărci precum Apple, Google şi Samsung ne schimbă comportamentul: cum cumpărăm, cum comunicăm unii cu alţii, influenţând chiar şi dacă vorbim sau nu unii cu alţii. Au schimbat literalmente modul în care ne trăim vieţile", a declarat directorul general global al Interbrand, Jez Frampton, citat de New York Times.
În acest context, Facebook a urcat 17 poziţii în topul celor mai valoroase 100 de branduri până pe 52, de pe locul 69 în 2012, anul când a debutat în top. Brandul Facebook este evaluat la 7,7 miliarde de dolari.
La polul opus, BlackBerry a dispărut din listă, după ce a căzut anul trecut de pe locul 56 până le 93. Marca Nokia se plasează în acst an pe locul 57, evaluată la 7,4 miliarde de dolari, după ce a fost cotată pe locul 19 în 2012 şi pe 14 în anul anterior.
În sectorul auto, Chevrolet debutează în topul brandurilor pe locul 89, evaluată la 4,5 miliarde de dolari, prima marcă a General Motors care intră în primele 100 din lume.
Toyota, cea mai cunoscută marcă auto, cotată pe locul 10, este urmată îndeaproape de Mercedez-Benz (locul 11, 31,9 miliarde de dolari) şi BMW (locul 12, 31,8 miliarde de dolari).
Citește pe alephnews.ro: Administrația Biden va crește de 4 ori tariful pe EV-urile importate din China. China critică planurile SUA
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Schimbarea de sex a ajuns în România. Un programator din Cluj a cerut în instanță să devină „femeie”
Temerile occidentalilor se adeveresc: China îşi transformă în continuare supracapacitatea de producţie în exporturi, iar acestea cresc, în special cele ale industriilor high-tech, pe care ţara se bazează pentru a-şi revitaliza economia
Cine este tânărul din România care a preluat conducerea imperiului de sute de milioane de euro construit de tatăl său
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce transformare pentru femeia care l-a înnebunit pe Gigi Becali! A făcut avere din imaginile cu ea dezbrăcată!
PROSPORT.RO
Ce a pățit acest pensionar italian de 79 de ani, după ce s-a cuplat cu o româncă de 28 de ani. Cine (și CE) era Simona, de fapt
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe