Toshiba a lansat un mini-notebook cu două ecrane, care poate imita o carte deschisă

Toshiba a lansat luni un mini-notebook cu două ecrane, care poate imita o carte deschisă, răspunzând astfel gadget-urilor iPad, de la Apple, şi Kindle, de la Amazon.com.

176 afișări
Imaginea articolului Toshiba a lansat un mini-notebook cu două ecrane, care poate imita o carte deschisă

Toshiba a lansat un mini-notebook cu două ecrane, care poate imita o carte deschisă (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Noul PC al Toshiba poate fi folosit şi ca un laptop obişnuit, având în loc de tastatură un al doilea display, identic ca mărime şi calitate cu cel principal, care poate afişa o tastatură software.

Computerul, denumit Libretto W100, va fi lansat în Japonia la sfârşitul lunii august şi ulterior şi în Europa şi Statele Unite.

Produsul a fost prezentat publicului luni la Tokyo, în cadrul unui eveniment grandios care a marcat totodată 25 de ani de la primul laptop produs de Toshiba, în 1985.

Divizia de PC-uri a Toshiba a înregistrat o pierdere de aproape 100 milioane de dolari în anul financiar încheiat în luna martie, iar compania anticipează că va încheia cu profit zero anul financiar în derulare.

Noul notebook va fi vândut în Japonia pentru circa 120.000 yeni (1.320 de dolari), cu mult mai scump decât cel mai scump Kindle sau cel mai ieftin iPad (circa 500 de dolari).

Toshiba susţine că această diferenţă de preţ se amortizează deoarece Libretto permite utilizatorului să creeze conţinut, nu numai să vizualizeze.

Grupul japonez este cel de-al patrulea producător de notebook-uri din lume, după HP, Acer şi Dell. Industria globală a computerelor de tip notebook a crescut cu 43% în primul trimestru al acestui an, cel mai puteernic avans din ultimii opt ani, potrivit companiei de cercetare de piaţă Gartner.

Toshiba vrea să vândă circa 25 de milioane de PC-uri în anul financiar care se va încheia în martie 2011.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici