Vânzările H&M în România au crescut cu 38% în perioada martie-mai, la 25,8 milioane euro

Vânzările Hennes & Mauritz (H&M) în România au crescut cu 38%, la 222 milioane coroane suedeze (25,8 milioane euro), în trimestrul al doilea al anului fiscal în curs, respectiv martie-mai 2013, perioadă în care retailerul suedez de îmbrăcăminte a deschis trei magazine.

140 afișări
Imaginea articolului Vânzările H&M în România au crescut cu 38% în perioada martie-mai, la 25,8 milioane euro

Vânzările H&M în România au crescut cu 38% în perioada martie-mai, la 25,8 milioane euro

În lei, vânzările au urcat în perioada analizată cu 44%, potrivit raportului financiar al companiei.

La nivelul primului semestru, respectiv decembrie 2012 - mai 2013, vânzările H&M România au atins 410 milioane coroane suedeze (47,7 milioane euro), cu 42% mai mari decât în aceeaşi perioadă a anului fiscal 2011/2012. În lei, avansul a fost de 51%.

Astfel, România se află pe locul al doilea la nivelul retailerului suedez în funcţie de creşterea vânzărilor în coroane suedeze din primul semestru, după Bulgaria (+217%) şi urmată de Coreea de Sud şi Turcia (ambele +41%).

În prima jumătate a anului, H&M România a inaugurat 6 magazine noi, ajungând la o reţea de 25 de unităţi.

În anul fiscal 2012, H&M şi-a dublat vânzările pe piaţa românească, la 635 milioane coroane suedeze (74 milioane euro), după deschiderea a opt magazine.

H&M a fost fondat în Suedia 1947 şi este listat la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are peste 2.900 de magazine pe 47 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici