Yahoo îşi întăreşte divizia mobilă, cumpărând compania Flurry

Grupul american Yahoo! îşi va întări divizia mobilă prin cumpărarea - anunţată luni - a companiei californiene Flurry, specializată în analiza datelor mobile, în special în scopuri publicitare.

Yahoo îşi întăreşte divizia mobilă, cumpărând compania Flurry (Imagine: Mediafax Foto / AFP)

Yahoo! a refuzat să divulge detaliile financiare ale tranzacţiei, însă Wall Street Journal evocă o sursă apropiată de acest dosar de achiziţie care spune că tranzacţia ar fi fost încheiată contra sumei de 200 milioane de dolari.

Flurry, cu sediul în San Francisco, a început în 2008 să lucreze cu dezvoltatori de aplicaţii mobile pentru a crea instrumente care analizează utilizarea acestor aplicaţii. Instrumentele pot fi utile atât agenţiilor de publicitate, care pot să determine astfel segmentele în care reclamele lor sunt cel mai rentabile, dar şi dezvoltatorilor, pentru optimizarea aplicaţiilor create de aceştia.

Compania spune că peste 170.000 de dezvoltatori folosesc deja platforma Flurry şi că aceasta colectează date provenind de la 150 miliarde de accesări ale acelor aplicaţii mobile în fiecare lună.

Yahoo! a făcut din divizia mobilă una dintre priorităţile sale şi revendică o creştere de 36% a accesului la site-urile sale prin intermediul telefoanelor inteligente şi al tabletelor, cu 450 de milioane de utilizatori activi în al doilea trimestru din acest an.

Directorul general al Yahoo!, Marissa Mayer, a preluat conducerea grupului în urmă cu doi ani, cu obiectivul de a relansa creşterea economică a acestuia.

Pentru a atinge acest obiectiv, Marissa Mayer a restructurat mai multe servicii cheie, a încercat să diversifice conţinuturile propuse pe site-urile grupului şi a crescut numărul achiziţiilor de start up-uri pentru a intra în posesia unor tehnologii susceptibile de a îmbogăţi produsele grupului şi de a recruta talente.

Pentru moment, rezultatele acestei strategii sunt controversate: cifra de afaceri a scăzut cu încă 4%, ajungând la 1,08 miliarde de dolari în al doilea trimestru al anului 2014.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

comentează și tu Momentan sunt 0 comentarii
Taguri:
YAHOO ,
FLURRY ,
COMENTARII

Nu exista comentarii

COMENTEAZĂ ŞI TU
Eroare: Câmpurile marcate cu roşu nu sunt valide!
Comentariul a fost adǎ ugat!

Cod captcha invalid!

Introdu numǎrul din imagine:

* Faceţi click pe imagine pentru a genera alt numǎr
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.

ULTIMA ORĂ
Cum recunoşti pepenii roşii ''injectaţi''