Preşedintele UNEJR: Existenţa executorilor bancari, neeuropeană şi inacceptabilă

COMENTARII
  • sergiu 14 oct 2010

    nu sunt de acord, executorii bancari sunt sub tutela creditorului, au mainile legate si nu pot face mare lucru

  • samby 1 mai 2010

    Multi "cunoscatori" vorbesc de executorii judecatoresti DAR nimeni nu a pus in discutie presiunile la care sunt supusi acestia ZILNIC, cheltuielile pe care le au LUNAR, multitudinea de controale la care este supusa munca si actele acestora, sa nu mai vorbim de "stresul" executarilor…

  • cristi 9 mar 2010

    Este evident că cei care nu sunt de acord cu modificările cuprinse în articolele 602 ÅŸi 604 alineatul 2 din proiectul Codului de procedură civilă au interes în cauză( îÅŸi pierd pâinea),dar nu se gândesc la interesul general al cetăţenilor, care de cele mai multe…

  • cristi 9 mar 2010

    Modificările cuprinse în articolele 602 ÅŸi 604 alineatul 2 din proiectul Codului de procedură civilă, care se referă la desfiinÅ£area profesiei de executor bancar în favoarea executorilor judecătoreÅŸti, sunt cel puÅ£in de bun-simÅ£ ÅŸi în concordanţă cu normele europene. Este…

  • Popa Daniel 29 ian 2010

    Oare probres inseamna intoarcere in trecut? Oare se mai poate ca in cazul unui stat independent si membru al Uniunii Europene, asa cum este Romania, executarea silita sa se faca in acelasi mod ca in evul mediu? Sa ma explic: In acele vremuri indepartate creditorul, in functie de pozitia lui sociala…

  • radu 3 sep 2009

    Lasand la o parte parti prix-urile intr-adevar, nu este pricipial ca una din partile contractului sa poata executa silit pe cealalta. Indiferent de motivele invocate. Maine, poimaine bancile vor solicita si judecatori. Si pana la urma banca e un S.A. privat care nu vad de ce ar beneficia de organizarea…

  • Mihai Naglici 2 apr 2009

    alex ai perfecta dreptate. insa senatorul urban nu este doar reprezentantul intereselor unei firme de recuperare creante. aceste firme, de cele mai multe ori sunt un liant intre creditor si birourile de de executori judecatoresti pe care le recomanda caduros celor pentru care au prestat pana la acel punct recuperare amiabila. imagineaza-ti ca un creditor are de recuperat debite provenind de la 2000 de clienti in toata tara. va sta el sa caute executori judecatoresti in toate zonele tarii ? cu siguranta nu ! va merge la dl. urban pentru recuperare amiabila, iar daca presiunile acestuia nu dau roade, va merge la executorii judecatoresti recomandati de acesta. asta in cazul in care creanta izvoaraste dintr-un titlu executoriu. daca nu, va apela la serviciile avocatilor domnului urban pentru a obtine titlul rescpectiv. in conditiile acestea ma intreb daca nu cumva dl. uran va promova si un proiect de lege pentru desfiintarea profesiei de consilier juridic ? nu de alta, dar si acolo este de halit!

  • Alex 2 apr 2009

    da vad ca cineva a facut referire si la urban, care la fel mare firma de recuperare, dar e reclama mincinoasa la greu prin omisiune, ca el face recuperare creante dar doar amiabil nicidecum prin executare silita, dar multi vad putini cunosc si si mai putini inteleg, ca de suna bine recuperari creante ce mare lucru sa dea cateva telefoane la debitori si ceva notificari trimise, dar atat ca in rest nimic mai mult......

  • Alex 2 apr 2009

    sustin pozitia anterioara si nu pot decat sa-mi arat nemultumirea pentru tupeul daca pot spune asa, al unor oameni care se afla in niste functii de conducere si care habar nu au despre ce vorbesc ba mai aduc si acuze fara vreo proba justitificata in acest sens, dezinformand astfel opinia publica, evident in mod intentionat. se cunoaste si se stie si e mai mult decat evident, care sunt interesele marilor grupuri de interese pentru aceasta modificare legislativa, insa au uitat executorii judecatoresti cum au ajuns sa aiba birouri proprii si sa profeseze urmarea unei legi, desi majoritatea nu aveau studii juridice si erau simpli angajati ai judecatoriilor? acest lucru nu prea se intampla in cazul celor bancari. iar povestile despre care fac referire in articol sa le spuna celor de clasa v-a cu nepublicare licitatii si toate aberatiile afirmate ca ei poate vor crede asa ceva. si executorul bancar face fix aceeasi executare cu cel judecatoresc, codul de procedura civila fiind singurul care reglementeaza aceasta activitate, debitorul avand exact aceleasi cai de a constesta orice act de executare. bancari din cate cunosc eu chiar vizeaza inchiderea dosarelor mai mult pe calea amiabila decat executare efectiva ceea ce e exclus in cazul celor judecatoresti. iar aici cel mai important aspect e cel al costurilor executarilor silite care in cazul celor bancari sunt aproape minine aspect important pentru debitori care tot ei suporta inclusiv aceste costuri. cat priveste aberanta si nejustificata afirmatie ca nu se poate ca executorul sa fie angajatul creditorului, as intreba eu asa ca un simplu cetatean executorul judecatoresc al cui angajat este nu al celui care il plateste al creditorului adica? ca cel bancar are un raport de munca cu creditorul, iar cel judecatoresc un contract de prestare serviciu si executa tot la solicitarea creditorului chiar nu vi se pare a fi fix acelasi lucru? aceeasi marie cu alta palarie, insa evident mult mai scumpa decat toate palariile executorilor bancari la un loc, ca de nu comparam onorariile. oare chiar nu se aud ce spun si cum prostesc pe fata pentru atingerea propriilor interese? chiar au impresia ca toti sunt o apa si un pamant iar ideile lor or sa ajunga la rang de filozofii iar noi astia mici o sa le fim vesnic recunoscatori? acum se dau cu examene si cu nu mai stiu ce, dar au uitat cand au fost infiintati marea majoritate nu aveau nici studii superioare nu mai zic juridice. in fine sper sa fie multi ca mine care vad aceste lucruri si isi aduc cumva aportul macar comentand aici, eventual organele statului ar trebui sa fie un pic mai vigilente si sa intervina in astfel de situatii pentru luarea unor decizii cu adevarat potrivite. dar vorba aceea traim in romania si asta ne excita tot timpul.

  • radu 2 apr 2009

    "în statutul executorilor judecäƒtoreåŸti existäƒ posibilitatea ca acesta säƒ fie recuzat sau säƒ se abå£inäƒ în cazul în care existäƒ un conflict de interese"
    oare cum se face ca cel mai mare sustinator si promotor al "tentativei" de cod de procedura civila dl. urban nu este recuzat si nu se abtine din inalta functie pe care o are in "comisie" desi este direct interesat ca noul cod sa fie promulgat in forma propusa avand in vedere firma de recuperari creante pe care o are. sau dunsul nu se supune legilor dansul le modifica/propune si are grija ca "alesii" sa le voteze in "cunostiinta/ne cunostinta" de cauza. sau ma scuzati asta nu este conflict de interese ci este interes.

COMENTEAZĂ ŞI TU
Eroare: Câmpurile marcate cu roşu nu sunt valide!
Comentariul a fost adǎ ugat!

Cod captcha invalid!

Introdu numǎrul din imagine:

* Faceţi click pe imagine pentru a genera alt numǎr
ARTICOLE PE ACEEAŞI TEMǍ Nu existǎ articole similare
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil  |  completa