- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (02.08.2010, 19:22)
- Iancu Liviu , Popa Cristian Iulian ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
EXCLUSIV: Udrea despre brandul de ţară: Ministerul poate plăti, deocamdată, doar pentru cercetare, nu şi pentru creaţia brandului
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) poate plăti consorţiul THR-TNS, deocamdată, doar pentru partea de cercetare aferentă brandului turistic, nu şi pentru cea de creaţie, iar logo-ul va apărea, în scurt timp, pe etichetele multor produse, afirmă ministrul de resort, Elena Udrea.
128 afișări
EXCLUSIV: Udrea despre brandul de ţară: Ministerul poate plăti, deocamdată, doar pentru cercetare, nu şi pentru creaţia brandului (Imagine: Bogdan Stamatin/Mediafax Foto)
Ea spune, într-un interviu acordat MEDIAFAX, că orice firmă care vrea să folosească elementele vizuale ale brandului poate să facă acest lucru, dar în anumite condiţii.
Până în prezent, foarte multe firme s-au arătat interesate să folosească acest brand şi în foarte scurt timp logo-ul va putea fi văzut pe etichetele multor produse, spune ministrul.
Udrea vorbeşte, în interviu, despre primul brand turistic al României, de la licitaţia în urma căreia a fost selectat consorţiul THR-TNS la similitudinile dintre frunza din brandul turistic şi unele simboluri comercializate pe internet.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Sindromul rar care te face beat, chiar dacă n-ai băut. Cum a scăpat un belgian de amendă după ce a dat fiola „peste cap”
-
Compania coreeană Hanwha vrea să înfiinţeze în România un hub industrial pentru Europa
-
SUA: Proiectul de lege privind interzicerea sau dezinvestirea TikTok a fost adoptat de Senat. Urmează votul final al lui Joe Biden
-
Tesla promite maşini mai ieftine după ce cererea pentru vehicule electrice a scăzut
Vă prezentăm interviul acordat agenţiei MEDIAFAX de către ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea:
Reporter: Cum a ajuns asocierea THR-TNS să creeze brandul de turism al României?
Elena Udrea: Firma care a lucrat la acest proiect, asocierea THR-TNS, a fost selectată în urma unei licitaţii internaţionale. La licitaţie au participat 13 asocieri de firme prestigioase din întreaga lume, din care trei s-au calificat în etapa finală: asocierea TBWA Bucureşti - GFK România, asocierea Saffron Brand Consultants - Brandient Consult SRL - Acacia Avenue Limited şi asocierea THR-TNS. Acestea sunt similare ca expertiză şi experienţă în domeniul construirii de branduri de turism. Departajarea între cele trei asocieri calificate s-a făcut în baza ofertei financiare, câştigătoare fiind oferta cu preţul cel mai scăzut. Caietul de sarcini a fost realizat realizat de asocierea celor mai importante asociaţii de comunicare din România şi anume: IAA (International Advertisind Association), APRPR (Asociaţia Profesioniştilor de Relaţii Publice din România) şi UAPR (Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România), care şi-au desemnat câte 2 reprezentanţi în acest sens. Totul s-a întâmplat în modul cel mai transparent şi conform tuturor procedurilor legale în vigoare. Semnarea contractului a avut loc în noiembrie 2009.
R: Ce decizie veţi lua cu privire la controversa legată de vizualul brandului?
E.U.: Iniţial, am aflat de această controversă din mass-media şi am acţionat imediat, solicitând asocierii THR-TNS să ne comunice poziţia lor oficială. Totodată, astăzi am convocat Consiliul de Brand în scopul analizării acestei situaţii, deoarece membrii consiliului sunt de fapt adevăraţii beneficiari ai brandului. Eu mă voi conforma deciziei care se va lua în urma consultării. Este important ca orice decizie s-ar lua, aceasta să aibă susţinerea industriei de turism şi în acelaşi timp să nu întârzie foarte mult campanile de promovare care urmează. Etapa de creaţie a vizualului brandului naţional de turism este doar o mică parte din întregul pachet de servicii contractate, cele mai importante fiind rezultatele cercetării, determinarea avantajelor competitive şi poziţionarea României ca destinaţie turistică. N-aş vrea să mă înţelegeţi greşit: vizualul este un element important al proiectului, mai ales pentru campaniile de promovare care urmează. Este un vizual care, în ansamblul lui (îmbinarea dintre desen şi text), a fost apreciat de membrii consiliului, ca reprezentativ şi coerent pentru promovarea turismului românesc, de aceea decizia lor contează.
R: Veţi mai plăti ceva din contract?
E.U.: Aşa cum stau lucrurile acum, putem plăti numai partea de cercetare. Pentru creaţie aşteptăm varianta finală a elementului vizual, înregistrată cu toate drepturile şi atunci vom reanaliza situaţia.
Citește mai departe:
Citește pe alephnews.ro: A.I. știe cu cine votezi. Cercetătorii spun că Inteligența Artificială poate „prezice” ce orientare politică ai
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
Citește și: Udrea: Există similitudini evidente între frunza din brand şi logo-ul unei firme de transport
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Arta cere sacrificii. Anne Hathaway recunoaște că a fost nevoită să sărute 10 bărbați la un casting pentru a testa chimia dintre parteneri
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
De la Floreasca, l-au internat la Obregia. Mititelu Jr., mutat la 'Spitalul 9'! Ce au constatat medicii + câte zile îl vor ține la psihiatrie
CANCAN.RO
Diagnosticul de cancer al prințesei Kate Middleton: Meghan și Harry pun sare pe rana regală?
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
Citește mai departe:
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe