- Home
- Ştiinţă-Sănătate
- (13.03.2010, 12:30)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Frica de bătrâneţe stimulează vânzările de produse cosmetice pentru bărbaţi
Vânzările de produse cosmetice pentru bărbaţi au o rată de creştere de două ori mai mare decât cea înregistrată pe piaţa feminină, fenomenul fiind cauzat de dorinţa bărbaţilor de a arăta bine în timpul interviurilor pentru un loc de muncă, dar şi de frica de bătrâneţe.
143 afișări
Frica de bătrâneţe stimulează vânzările de produse cosmetice pentru bărbaţi (Imagine: Mediafax Foto)
Aproximativ 20% dintre bărbaţi folosesc vopsea de păr pentru a ascunde firele de păr cărunte, potrivit unui sondaj realizat de compania L'Oreal UK pe un eşantion de 1.013 bărbaţi britanici.
Îngrijirea aspectului fizic reprezintă o practică pentru bărbaţii din societatea actuală. Peste jumătate din totalul bărbaţilor (56%) folosesc produse cosmetice în fiecare zi, iar 82% dintre ei au declarat că nu există niciun produs cosmetic care ar putea să îi facă să se simtă jenaţi atunci când îl cumpără.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Studiu. Schimbările climatice provocate de om au „încetinit rotația Pământului” și ar putea afecta modul în care măsurăm timpul
-
Finanţare de 2,25 miliarde lei pentru investiţiile majore în industriile cu tradiţie în România
-
Imagini ruşinoase din Gaza: soldaţi israelieni s-au fotografiat jucându-se cu lenjeria intimă a femeilor palestiniene
-
Programul national de investiţii în spitale: Finanţări de 13 miliarde de lei până în 2030
Un sfert din totalul bărbaţilor britanici folosesc creme faciale de hidratare, iar 39% dintre ei folosesc în fiecare zi produse cosmetice pentru curăţarea tenului, pentru a-şi îngriji pielea şi pentru a combate efectele cauzate de îmbătrânire şi de stresul unei zile de muncă.
"Acum ştim, în urma studiilor efectuate, că îmbătrânirea nu mai este doar un motiv de îngrijorare exclusiv feminin şi că tot mai mulţi bărbaţi folosesc produse cosmetice pentru a avea o imagine cât mai bună pe plan profesional, într-o perioadă marcată de incertitudini economice", a explicat Pierre-Yves Arzel, directorul general al companiei L'Oreal UK & Ireland.
"Produsele anti-îmbătrânire pentru bărbaţi reprezintă din acest motiv unul dintre «motoarele» de creştere a pieţei de cosmetice masculine", a adăugat Pierre-Yves Arzel.
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
Citește pe www.zf.ro: Capcana din maşinile şoferilor: Detaliul pe care conducătorii auto îl ignoră zilnic şi le poate aduce o amendă de 3.300 lei
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Imaginile durerii! Mama Andreei a clacat la înmormântarea fetiței sale. Scene îngrozitor de dureroase pe ultimul drum al tinerei
CANCAN.RO
Ce se întâmplă când bei vin roșu, de fapt. Expertiza surprinzătoare a medicului Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe