Ilie Năstase lansează colecţia de vinuri Nasty la RO-Wine Cluj

Cea de-a treia ediţie transilvăneană a festivalului de vin RO-Wine a debutat în forţă, găzduind lansarea oficială a gamei Nasty – o colecţie de trei vinuri produse de Domeniile Prince Matei pentru campionul incontestabil al tenisului românesc, Ilie Năstase.

958 afișări
Imaginea articolului Ilie Năstase lansează colecţia de vinuri Nasty la RO-Wine Cluj
Iubitorii de vin pot gusta cele trei cupaje care poartă semnătura campionului în cadrul festivalului RO-Wine desfăurat pe 19 şi 20 martie la Cluj, în Parcul Central, la Chios Social Lounge. Pentru profesioniştii horeca, accesul este gratuit, în baza înregistrării prealabile pe site-ul evenimentului. 
 
La această ediţie, toate veniturile obţinute din vânzarea de bilete vor fi direcţionate către sprijinirea refugiaţilor din Ucraina.
 
Colecţia „Nasty” este formată din trei cupaje – Cuvée Alb (Fetească Albă & Fetească Regală),  Cuvée Rosé (Cabernet Sauvignon, Pinot Noir şi Fetească Neagră) şi Cuvée Roşu (Merlot, Cabernet Sauvignon şi Fetească Neagră).
 
Personal, sunt un iubitor al vinului roşu, sec, soţia preferă rosé-ul, dar pot să spun cu mâna pe inimă că toate cele trei vinuri sunt foarte bune, pe placul oricărui iubitor de vin. Iar preţul va fi unul prietenos, vinul fiind în curând disponibil în toată ţara. Este un vin pe care îmi doresc să îl promovez peste tot în lume”, a declarat Ilie Năstase, cu ocazia lansării oficiale a colecţiei.
 
Eticheta aparent simplă, o semnătură şi un cap de leu stilizat, ce poartă frizura-semnătură a campionului, este o metaforă perfectă pentru vin. Semnătura înseamnă întotdeauna o responsabilitate asumată, iar Ilie Năstase nu doar că şi-a asumat, ci a şi anunţat public că îşi doreşte să promoveze acest vin în toată lumea – o iniţiativă excelentă şi foarte binevenită pentru imaginea vinului românesc. La al doilea nivel de lectură, aparenta simplitate a etichetei aminteşte de naturaleţea unui rever sau a unui passing-shot, mişcări care sunt doar la prima vedere simple, dar care ascund mii de ore de muncă, de antrenamente epuizante, de eforturi greu de cuantificat – o paralelă extraordinară cu munca, talentul şi resursele ascunse în spatele fiecărui vin bun”, spune Marinela Ardelean, co-fondator al RO-Wine | The International Wine Festival of Romania.
 
Vinul românesc trebuie să se prezinte lumii şi cred că Ilie Năstase este un ambasador perfect. Noi vom sprijini acest proiect în orice fel putem, inclusiv prin listarea vinurilor în toate locaţiile grupului Fratelli, inclusiv Biutiful, Uanderful şi Fratellini Bistro. Mesajul inscripţionat pe sticlă este <<A câştigat peste 100 de titluri ATP. Şi toate inimile>>. Este lucrul pe care i-l doresc din tot sufletul vinului românesc, în general, şi acestei colecţii, în particular: să atingă cât mai multe inimi”, a declarat Liviu Popescu, co-fondator RO-Wine.
 
Considerat în anii ‘70 ca fiind cel mai cunoscut român din lume, Ilie Năstase şi-a asigurat un loc în istoria sportului alb, intrând oficial în topul celor mai buni 40 jucători de tenis din toate timpurile încă din 2005. În contrapartidă, Domeniile Prince Matei se numără printre primii producători de vinuri superpremium din România, brandul Prince Matei fiind un adevărat deschizător de drumuri pentru regiunea Dealu Mare, devenită astăzi epicentrul producătorilor de vinuri de mare calitate.
 
 
Iubitorii de vin pot gusta cele trei cupaje care poartă semnătura campionului în cadrul festivalului RO-Wine desfăurat pe 19 şi 20 martie la Cluj, în Parcul Central, la Chios Social Lounge. Pentru profesioniştii horeca, accesul este gratuit, în baza înregistrării prealabile pe site-ul evenimentului, romaniawinefestival.com. 
 
La această ediţie, toate veniturile obţinute din vânzarea de bilete vor fi direcţionate către sprijinirea refugiaţilor din Ucraina.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici