- Home
- Tehnologie
- (23.10.2021, 20:20)
- Daniel Contescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cine va fi liderul pieţei de social media şi cum vor funcţiona platformele în 2022
- TikTok creşte văzând cu ochii în clasamentul celor mai populare reţele sociale din lume.
- Anul viitor, platforma chineză va întrece toate celelalte reţele sociale, potrivit analiştilor Talkwalker.
565 afișări
Cine va fi liderul pieţei de social media şi cum vor funcţiona platformele în 2022
Creşterea TikTok nu se opreşte. Recordul de descărcare a aplicaţiei şi creşterea volumului de conversaţii, care a atins apogeul în iulie 2021, arată marea popularitate a platformei chineze, destinată să devină liderul social media în 2022.
Acest lucru reiese dintr-o analiză a Talkwalker, care descrie tendinţele din industria reţelelor sociale pentru anul viitor. Platformele sociale vor deveni din ce în ce mai mult canale de vânzare, permiţând utilizatorului să cumpere direct din aplicaţie, o evoluţie care va fi însoţită şi susţinută de noile evoluţii în marketing.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
Are Sebastian Burduja şanse pentru Primăria Capitalei? Vicepreşedintele PNL: E greu să câştige Burduja acum, dar îl pregătim pentru următorii patru ani
-
Rafila, despre achiziţiile centralizate pentru spitale: Mi se pare o idee foarte bună
-
Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
O dinamică deja în desfăşurare înainte de Covid-19 şi că pandemia s-a accelerat, din cauza diferitelor blocaje şi restricţii care au alimentat socializarea şi interacţiunea online.
În acelaşi timp, potrivit analiştilor, viaţa noastră socială nu va mai fi închisă între Facebook, Instagram şi TikTok, ci ar putea continua şi pe alte platforme. Multe companii îşi construiesc acum propriile reţele sociale interne, cu forumuri şi funcţii în aplicaţie pentru a câştiga şi a controla atenţia publicului lor.
În 2022, consumatorii vor continua să interacţioneze prin intermediul principalelor reţele sociale, dar am putea începe să vedem tot mai multe companii, în special cele din călătorii pi plăţi care încorporează componente sociale.
Raportul Social media Trends, aflat anul acesta la cea de-a şaptea ediţie, se bazează pe o monitorizare la nivel mondial realizată prin intermediul platformei Talkwalker folosind inteligenţa artificială.
Experţii au analizat conversaţiile pe toate mediile, de la site-uri la reţele de socializare, bloguri, în perioada cuprinsă între iulie 2020 şi august 2021.
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe