CE AŞTEPTĂRI ARE GENERAŢIA Z DE LA BRAND-URILE DE BEAUTY ÎN 2022?

CE AŞTEPTĂRI ARE GENERAŢIA Z DE LA BRAND-URILE DE BEAUTY ÎN 2022?

Prima generaţie digitală, generaţia new silent, zeds, buzzers — sau orice alte nume au fost date oamenilor născuţi după 1997. Toţi sunt diferiţi între ei: iau decizii şi aleg produse într-un mod diferit faţă de generaţiile precedente, îngrijindu-şi până şi pielea printr-o modalitate diferită. Ei pun la îndoială standardele de frumuseţe şi urmăresc îndeaproape acţiunile şi poziţiile brand-urilor. Să aruncăm o privire la ce se aşteaptă Gen Z de la industria frumuseţii în 2022.

Îngrijire şi curăţare continuă

Potrivit studiilor, categoria de clean beauty este în creştere activă, iar 55% dintre consumatorii tineri aleg produse cosmetice ecologice. Statisticile globale arată că 48% dintre cumpărători consideră că absenţa ingredientelor nocive din produsele cosmetice este o prioritate de top.

 

Comunicat de presă furnizat şi asumat de Mediafax

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=16392

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici