Companiile româneşti au investit preponderent sub 3.000 de euro pentru implementarea unei platforme

Companiile româneşti au investit preponderent sub 3.000 de euro pentru implementarea unei platforme de comerţ electronic

Impactul adopţiei e-Commerce în cadrul companiilor din România este studiul realizat de CustomSoft în rândul unui eşantion reprezentativ de companii locale cu model de afaceri B2B cu privire la prezenţa şi intenţiile lor în piaţa de comerţ electronic. Cercetarea arată că mare parte a celor intervievaţi, 63%, nu au un plan sau o strategie pentru a-şi digitaliza activitatea de vânzare printr-un magazin online. Faptul că firmele româneşti nu au o strategie în direcţia deschiderii magazinelor online evidenţiază unele probleme mai profunde, de tip structural şi de cultură antreprenorială, care fac ca trecerea către e-commerce să nu fie o miză importantă pentru acestea. Studiul relevă faptul că lipsa sprijinului executiv reprezintă principala barieră percepută ȋn calea deschiderii unui magazin online, o alta fiind lipsa cunoştinţelor tehnice privind platformele e-commerce. Dar aceste aspecte trebuie privite ȋn contextul celorlalte bariere identificate: lipsa personalului specializat şi lipsa resurselor financiare.

CustomSoft, companie integrator de soluţii de e-commerce cu peste 15 de ani experienţă în piaţa locală, a realizat această cercetare urmărind îndeosebi obţinerea de date relevante pentru piaţa de comerţ electronic. Scopul principal al studiului a fost de a identifica ritmul şi beneficiile adopţiei comerţului online în segmentul care adresează afacerile - B2B.

 

Comunicat de presă furnizat şi asumat de All For You Consulting

Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15630

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici