De Ziua Internaţională a Cafelei, Julius Meinl lansează campania #Cofftree prin care îi invită pe români să se reconecteze cu natura şi să savureze o cafea bună la umbra copacului preferat. Mai mult decât atât, Julius Meinl îşi doreşte să creeze o hartă a celor mai frumoşi copaci din România şi îi indeamnă pe iubitorii de natură să adauge pe hartă locaţia acestora. Campania se va desfăşura de-a lungul a două luni, octombrie şi noiembrie, şi va fi reluată în primăvară.
„Distanţarea socială ne-a privat de acel sentiment de căldură a unei îmbrăţişări, a unei strângeri de mână. Poate că deocamdată nu mai putem avea aceleaşi interacţiuni fizice cu prietenii, persoanele dragi nouă, dar natura ne-a rămas aproape. Se spune încă din cele mai vechi timpuri că îmbrăţişând un copac, ne umplem de energie şi bună dispoziţie. Astfel, a venit momentul să ne întoarcem la natură, să găsim acel copac preferat dacă nu avem deja unul, să ne bucurăm de aerul curat, de razele soarelui printre crengi, de frumuseţea unui apus. A venit momentul să ne amintim de micile momente care aduc mari bucurii”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Heist industries SRL
Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15436