„Idei inteligente pentru casa ta” – acesta este angajamentul Morphy Richards față de consumatori. Fiecare produs este conceput pentru a aduce un plus de confort, comoditate, inteligență și funcționalitate în locuință, indiferent dacă este utilizat în bucătărie sau în living.
Morphy Richards are o istorie impresionantă ce începe în anul 1936, atunci când pasionatul de tehnologie Donal Morphy l-a întâlnit pe Charles Richards, un adevărat susținător al nevoilor consumatorilor. Împreună au pus bazele unui parteneriat care avea să transforme modul în care oamenii interacționează cu electrocasnicele de zi cu zi. Primul produs a fost un șemineu electric, urmat în 1938 de fierul de călcat electric, un model care funcționează și astăzi în unele gospodării. De-a lungul decadelor, compania s-a remarcat prin combinația perfectă între funcționalitate, design și durabilitate, lansând inovații care au redefinit confortul în locuință, asigurând certificări multiple produselor sale.
Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20977