Puterea brandului, la putere! BDR Associates anunţă o nouă ediţie a Programelor Superbrands

Puterea brandului, la putere! BDR Associates anunţă o nouă ediţie a Programelor Superbrands pentru România

Consiliul Superbrands format din 30 de specialişti în branding şi lideri ai sectorului de afaceri a fost constituit

Cercetarea de piaţă va fi derulată în parteneriat cu Ipsos România

BDR Associates a demarat a 11-a ediţie a programului Superbrands România, 2024 – 2025. A fost constituit Consiliul Onorific Superbrands, în care au fost invitate să participe 30 de personalităţi din diferite industrii şi sectoare de activitate, lideri de companii multinaţionale, specialişti în management, marketing, publicitate, comunicare strategică, branding, media şi consultanţă în domenii relevante.

Reputata companie Ipsos România este, şi în această ediţie, partenerul strategic al Superbrands pentru activităţile complexe de pregătire şi implementare a etapei de cercetare de piaţă. Pentru brandurile de business se adaugă, în premieră pentru România, şi criteriul ESG (Mediu, Sustenabilitate, Guvernanţă).

 

 

Comunicat publicat şi furnizat de Mediafax

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19872

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici