Blocul de programe Disney Junior va fi lansat în România pe 1 iunie, pe Disney Channel - Mediafax

Blocul de programe Disney Junior va fi lansat în România pe 1 iunie, pe Disney Channel

Disney Junior, un bloc de programe pentru preşcolari, care va fi difuzat din 1 iunie, zilnic, pe Disney Channel, a fost lansat miercuri de oficialii Disney şi de cântăreaţa Luminiţa Anghel, care interpretează "Cântecul mamei", primul dintr-o serie ce va fi transmisă pe noua platformă pentru copii.

132 afişări

Blocul de programe Disney Junior este dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 2 şi 7 ani şi famiilor acestora. Programele din cadrul Disney Junior vor fi difuzate pe Disney Channel, începând din 1 iunie, de luni până vineri, între orele 14.00 - 15.45, şi sâmbăta şi duminica, între orele 14.00 - 15.00, a anunţat miercuri, în cadrul unui eveniment organizat la Bucureşti, Kate Morton, Executive Director Programming Disney Channels, Europa Centrală şi de Est, Africa de Sud şi Orientul Mijlociu.

La eveniment a participat şi cântăreaţa Luminiţa Anghel, care este la a doua colaborare cu Disney, odată cu lansarea blocului de programe Disney Junior. Luminiţa Anghel a asigurat şi vocea mamei Gothel în desenul animat "Tangled/ O poveste încâlcită", produs de Studiourile Walt Disney.

De această dată, Luminiţa Anghel interpretează "Cântecul mamei", un cântec de leagăn tradiţional, primul dintr-o serie de 12 poezii animate care vor fi difuzate în cadrul Disney Junior din 1 iunie. Fiecare poezie va însoţi un montaj de filme clasice de animaţie Disney, precum "Bambi", "Dumbo", "Doamna şi Vagabondul". Seria de 12 poezii animate, fiecare a câte 2 minute, poartă denumirea "Poezii alese" şi va avea premiera la Disney Junior în 1 iunie, putând fi vizionată şi online, pe site-ul www.disney.ro.

"Sunt la a doua colaborare Disney. Am o legătură aparte cu copiii în general, nu doar cu copiii mei. Am ocazia acum să le vorbesc pe această poezie într-un montaj de desene animate celebre clasice. Sunt foarte încântată de ceea ce prezintă Disney Junior. Importanţa desenelor pe care le oferă Disney Junior este foarte mare. Îi învaţă pe copii să se joace, să lucreze în echipă, să vorbească corect (...) Copiii noştri sunt în siguranţă când se află în faţa televizorului, uitându-se la Disney Junior", a spus Luminiţa Anghel.

Pe de altă parte, Kate Morton a spus că printre programele difuzate în cadrul Disney Junior se regăseşte şi conţinut produs în Europa. "Vrem să avem o ofertă cât mai mare de programe. Nu folosim doar conţinut american", a spus ea. "Suntem foarte deschişi să dezvoltăm producţii locale, la nivel european", a mai spus Morton, precizând că Disney investeşte foarte mult în conţinut. Ea nu a spus însă nici ce venituri atrage Disney Channel din România şi nici cât investeşte televiziunea în această ţară.

În România, Disney Junior va difuza programe cunoscute, precum "Clubul lui Mickey Mouse", "Manny Iscusitul" şi "Agentul Special Oso", dar şi seriale noi, precum "Jake şi Piraţii din Ţara de Nicăieri", care va avea premiera în acelaşi timp cu lansarea Disney Junior, pe 1 iunie. Programele difuzate în cadrul blocului de programe Disney Junior vor fi dublate în limba română.

Lansarea Disney Junior este următorul pas din strategia globală a companiei Walt Disney dedicată preşcolarilor. Bazându-se pe succesul înregistrat de canalul Playhouse Disney, lansat în Marea Britanie în septembrie 1999 şi transmis în prezent în 109 de ţări din lume, Disney Junior va înlocui Playhouse Disney şi îşi va extinde actuala audienţă astfel încât să includă copiii cu vârste cuprinse între 2 şi 7 ani.

În afară de România, ţările din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) în care se va lansa Disney Junior în 2011 sunt: Italia, Franţa, Spania, Germania, Austria, Elveţia, Polonia, Turcia, Grecia, Ungaria, Cehia, Africa de Sud, Bulgaria, Portugalia, Danemarca, Finlanda, Islanda, Norvegia, Suedia, Belgia, Olanda şi Luxemburg

În EMEA, Disney Junior va fi disponibil în 74 de ţări, cu 7 semnale vizuale, în 12 limbi. Aceasta înseamnă 13 canale şi 27,8 milioane de case.

Playhouse Disney a fost lansat în Marea Britanie în septembrie 1999. La nivel global, Playhouse Disney Channel este disponibil în 19 limbi, cu 14 semnale vizuale în 109 de ţări şi 50,8 milioane de case cu 25 de canale în total.

În România, compania Walt Disney a anunţat, pe 26 mai 2009, transformarea Jetix România în Disney Channel. Televiziunea a început să emită în România sub noua denumire, Disney Channel, pe data de 19 septembrie 2009. Mişcarea a constituit cel de-al doilea rebranding major aplicat televiziunii Jetix, care a fost lansată cu denumirea Fox Kids. Fox Kids s-a lansat în România pe 1 aprilie 1999, transformându-se în Jetix pe 1 ianuarie 2005.

The Walt Disney Company este una dintre cele mai importante companii din domeniul divertismentului şi media cu programe diversificate pentru familie şi cinci segmente de activitate: parcuri şi staţiuni, divertisment televizat, reţele media, produse de consum şi grupul său media interactiv.

 

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
DISNEY JUNIOR ,
DISNEY CHANNEL ,
LUMINIŢA ANGHEL

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.