- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (16.09.2014, 19:05)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Bronz pentru spotul "Miracolul" realizat de Ogilvy&Mather Romania, la CLIO Awards
Ogilvy&Mather Romania se află în acest an pe lista câştigătorilor unuia dintre cele mai recunoscute festivaluri de publicitate din lume, CLIO Awards, spotul "Miracolul", creat pentru promovarea Anim’Est 2013, obţinând trofeul de Bronz, la categoria Film.
137 afișări
Bronz pentru spotul "Miracolul" realizat de Ogilvy&Mather Romania, la CLIO Awards (Imagine: captură video)
Spotul Miracolul - creat pentru promovarea celei de-a opta ediţii a Festivalului Internaţional de Film de Animaţie Anim’Est 2013 – este "despre miracolul animaţiei, despre puterea ei şi despre cum aceasta ne aduce împreună".
"Mă bucur enorm că tot efortul depus în ultimii ani pe acest proiect a fost răsplătit din plin prin acest premiu la CLIO, la o categorie la care în general nu este foarte usor să câştigi: Film!"- a declarat Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy&Mather Romania.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Fosta spioană KGB care seducea bărbați de dragul guvernului rus face noi dezvăluiri la un podcast american
-
Infotrafic: autorităţile sunt în alertă deoarece şoselele s-ar putea aglomera înainte de minivacanţă
-
Vreme schimbătoare în luna mai cu temperaturi plăcute şi cu precipitaţii
-
Ion Cristoiu: Cum poate deveni România imună la diversiunile ruseşti
Spotul câştigător poate fi vizualizat pe site-ul CLIO Awards.
Aflate la cea de a 55-a ediţie, CLIO Awards sunt printre cele mai cunoscute premii internaţionale de publicitate din lume, organizate anual pentru a recompensa inovaţia şi excelenţa creativă în advertising, design si comunicare.
Având unul dintre cele mai stricte procese de selecţie - juriul categoriilor evaluează peste 10.000 de intrări din întreaga lume şi doar 3% dintre înscrieri sunt premiate – CLIO Awards este un festival iconic în întreaga industrie de comunicare.
Ogilvy&Mather Romania face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy&Mather România oferă servicii de comunicare integrată - publicitate, relaţii publice, activare de brand si shopper marketing, servicii de marketing digital precum şi strategie şi cumpărare de media - prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy&Mather Romania dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional cât şi local - Philips, Ford, IBM, Millennium Bank, Campofrio, Mega Image, Pfizer şi multe alte companii de renume.
Citește pe alephnews.ro: Sam Altman dezvăluie secretul succesului în afaceri și în carieră: „E surprinzător de ușor de învățat”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Zi decisivă în războiul Israel-Hamas. Dacă nu se ajunge la un acord de încetare a focului, Israelul e gata să înceapă ofensiva în Rafah
Cine este omul de afaceri care a câştigat 6,5 miliarde de dolari peste noapte, mai mult decât salariul mediu pe o lună a 6 milioane de români
Cine este omul de afaceri care a câştigat 6,5 miliarde de dolari peste noapte, mai mult decât salariul mediu pe o lună a 6 milioane de români
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Theo Rose, decizie neașteptată cu doar câteva zile înainte de Paște: 'Mi-am bătut joc de viața mea!' 😲
CANCAN.RO
Nutriționistul Mihaela Bilic spune adevărul despre MICII din comerț. Câți mititei ar trebui să mâncăm, de fapt? „Să încingem grătarele!”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe