Spotul Miracolul – creat pentru promovarea celei de-a opta ediţii a Festivalului Internaţional de Film de Animaţie Anim’Est 2013 – este „despre miracolul animaţiei, despre puterea ei şi despre cum aceasta ne aduce împreună”.
„Mă bucur enorm că tot efortul depus în ultimii ani pe acest proiect a fost răsplătit din plin prin acest premiu la CLIO, la o categorie la care în general nu este foarte usor să câştigi: Film!”- a declarat Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy&Mather Romania.
Spotul câştigător poate fi vizualizat pe site-ul CLIO Awards.
Aflate la cea de a 55-a ediţie, CLIO Awards sunt printre cele mai cunoscute premii internaţionale de publicitate din lume, organizate anual pentru a recompensa inovaţia şi excelenţa creativă în advertising, design si comunicare.
Având unul dintre cele mai stricte procese de selecţie – juriul categoriilor evaluează peste 10.000 de intrări din întreaga lume şi doar 3% dintre înscrieri sunt premiate – CLIO Awards este un festival iconic în întreaga industrie de comunicare.
Ogilvy&Mather Romania face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy&Mather România oferă servicii de comunicare integrată – publicitate, relaţii publice, activare de brand si shopper marketing, servicii de marketing digital precum şi strategie şi cumpărare de media – prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy&Mather Romania dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional cât şi local – Philips, Ford, IBM, Millennium Bank, Campofrio, Mega Image, Pfizer şi multe alte companii de renume.